نمایشگاه صنایع غذایی در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی (فرآوری، بسته بندی، محصولات و خدمات) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان عصر پنجشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه صنایع غذایی در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزار ش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا؛ این نمایشگاه که در پنج هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده تا 14 آبان دائر است.
    در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان و نمایندگی فروش محصولات برخی شرکت های خارجی حضور دارند.
    در این دوره از نمایشگاه 100 برند (نشان تجاری) فعال در صنعت غذا از جمله محصولات، ماشین آلات، فرآوری چاپ و بسته بندی در کشور حضور دارند.
    معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعات در بحث صادرات توجه به سلیقه مشتریان است که در این راستا باید بازارهای کشورهای هدف مورد مطالعه قرار گیرند.
    ' محمد مجیری ' افزود: در شرایط رکود فعلی توجه به موضوع صادرات و چگونگی راه یافتن به بازارهای جهانی توسط تولیدکنندگان صنایع غذایی داخلی بسیار مهم و تعیین کننده است.
    وی اضافه کرد: طراحی، چاپ و بسته بندی کالاها بویژه در صادرات صنایع غذایی نقش بسیار مهمی دارد و اتفاق خوبی که در این زمینه در استان اصفهان رخ داده افزایش تعداد واحدهای متخصص در این حوزه است.
    مجیری شرکت در نمایشگاه های بین المللی و خارجی و برگزاری تورهای تجاری را راهکار مناسبی برای آشنایی با سلایق مشتریان بین المللی برای بهبود بسته بندی کالاهای صادراتی کشور بیان کرد و افزود: سازمان توسعه تجارت همکاری لازم در زمینه اعطای یارانه به صادرکنندگان برای شرکت در این نمایشگاه ها، تورهای تجاری و تبلیغات را انجام می دهد.
    اولین همایش 'منتخبین حامیان حقوق مصرف کنندگان' بصورت برنامه جانبی این نمایشگاه روز شنبه 13 آبان امسال برگزار می شود.
    ساعات بازدید از این نمایشگاه 15 تا 21 اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت