اختصاصی عصر نمایشگاه

پاویون ایران در ۱۰۰ مترمربع فضای مفید نمایشگاهی در لاگوس برپا است

عصر نمایشگاه- سی و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی لاگوس با حضور شرکت های ایرانی برگزار در حال برگزاری است.

پاویون ایران در ۱۰۰ مترمربع فضای مفید نمایشگاهی در لاگوس برپا است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،سی و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی لاگوس که در 10 روز برگزار می شود، قدیمی ترین و بزرگترین نمایشگاه در منطقه غرب آفریقاست که از سال 1981 تا کنون همه ساله برگزار شده است
    این رویداد توسط  اتاق بازرگانی و صنایع لاگوس برگزار می شود و شرکتهای توانمند و صادر کنندگان نمونه ایرانی فعال در بازار نیجریه به متراژ 100 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی حضور دارند.
    این گزارش حاکیست کشور های  ایران، ژاپن، اتحادیه اروپا، چین، روسیه، آمریکا، تایوان، صربستان، اسلونی، بسیاری از کشورهای آفریقایی، کامرون، غنا، اکوادور و غیره در این نمایشگاه مشارکت دارند و با هدف تحکیم صنعتی سازی به منظور ترمیم اقتصاد و رشد پایدار در حوزه های  مختلف نظیر کشاورزی و مواد غذایی، ساختمان، راه سازی و مصالح ساخت و ساز، تجهیزات صنعتی، نفت و گاز، خودرو و صنایع وابسته، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات راه دور، صنایع چاپ، مبلمان، لوازم خانگی، کیف و کفش و منسوجات، صنایع برق و... مشارکت می کنند.
    این نمایشگاه در مساحت مسقف (16500 متر مربع) و غیر مسقف (10 هزار متر مربع) برپا است این گزارش می افزاید: اوکه چوکه انلاما، وزیر صنعت، معدن و سرمایه گذاری نیجریه، به نمایندگی از رئیس جمهور، فرماندار لاگوس، رئیس اتاق بازرگانی لاگوس، رئیس انجمن اتاق های بازرگانی نیجریه، برخی دیگر از مقامات ارشد آن کشور، جمعی از سفرا و دیپلمات های حاضر در نیجریه، صادق صادقی وابسته اقتصادی سفارت ایران مقامات حاضر در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بودند.
    شایان ذکر است این نمایشگاه 12 الی 21 آبان ماه برپا می باشد و مسئولیت برپایی پاوین ایران به عهده شرکت سهامی نمایشگاه های ج.ا.ایران بوده که به نمایندگی ایران در این نمایشگاه این فضا را آماده کرده در اختیار تجار ایرانی قرار داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت