نمایشگاه ساختمان مسکو (MosBuild)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه ساختمان مسکو (MosBuild) در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ فروردین ماه در مرکز نمایشگاهی مسکو (ZAO) برگزار می شود.

نمایشگاه ساختمان مسکو (MosBuild)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه ساختمان مسکو (MosBuild) از 14 الی 17 فروردین 1397 در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می گردد. نمایشگاه ساختمان مسکو (MosBuild) بزرگترین نمایشگاه تجاری روسیه در حوزه ساختمان و کارهای داخلی ساختمان است. نمایشگاه ساختمان مسکو، نمایشگاه مواد ساختمانی و نازک کاری است. نمایشگاه ساختمان مسکو یکی از 5 نمایشگاه سالانه بزرگ مواد ساختمانی و تزئینی دنیا است. بازدید از نمایشگاه ساختمان مسکو، بزرگترین نمایشگاه روسیه در حوزه مواد ساختمانی و نازک کاری، فرصتی برای پیدا کردن تامین کنندگان مواد ساختمانی و نازک کاری است. می توانید مواد ساختمانی و نازک کاری را از گستره وسیعی از موارد ارائه شده توسط بیش از 1500 شرکت از 40 کشور انتخاب کنید و همچنین می توانید در مورد آخرین مواد ساختمانی و نازک کاری و فن آوری های ساختمانی اطلاعات کسب نمایید.

    چرا باید در نمایشگاه ساختمان مسکو 2018 شرکت کرد؟

    این نمایشگاه ابزاری موثر برای افزایش و توسعه جغرافیای فروش مواد ساختمانی، نازک کاری و تزئینی است. 69518 متخصص از 80 منطقه روسیه در سال 2015 از نمایشگاه ساختمان مسکو بازدید کردند.
    این نمایشگاه فرصتی برای جذب مشتریان جدید از بین مدیران و متخصصان فعال در زمینه های زیر است:
    عمده فروشی و خرده فروشی- 26169 بازدیدکننده
    سازمان های ساختمان سازی- 8328 بازدیدکننده
    طراحی داخلی- 5935 بازدیدکننده
    غرفه داشتن در نمایشگاه ساختمان روسیه 2016 دستیابی به اهداف زیر را برای شما ممکن می سازد:
    پیدا کردن مشتریان جدید
    ملاقات با مشتریان و شرکای کنونی
    افزایش آگاهی از برند، محصولات و خدمات شما
    حفظ تصویر شرکت شما
    ارائه اولیه محصولات و خدمات جدید
    کسب اطلاعات در مورد فعالیت های رقبا
    کسب اطلاعات در مورد تقاضای محصول یا خدمات جدید
    ورود به بازاری جدید
    جلب توجه نشریات
    وجه تمایز این نمایشگاه اثربخشی تجاری آن است- بیش از نیمی از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خریدار هستند یا بر تصمیمات خرید تاثیر می گذارند.

    - غرفه داران نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو 2018 فرصت انجام کارهای زیر را دارند:

    گفتگو با نمایندگان زنجیره های DIY
    استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای جلب مخاطبین حرفه ای مهم به محصولات و برندها هم در افتتاحیه و هم در خود نمایشگاه
    اطلاع رسانی به مخاطبین هدف در مورد محصولات و برندها با کمک اطلاعات کاتالوگ الکترونیکی و اخبار ارائه شده در وب سایت و رسانه های اجتماعی

    بخش های نمایشگاه MosBuild مسکو 2018:

    مواد ساختمانی: بخش مواد ساختمانی نمایشگاه ساختمان مسکو گستره وسیعی از موارد زیر را ارائه می کند: آجر، سیمان، چارچوب، فولاد سازه، دیوار گچی، و تخته های OSB، مواد عایق کننده و ضد رطوبت، میله های فولادی، مواد بام و سنگ بناهای ساختمانی.
    مواد نازک کاری: در نمایشگاه ساختمان مسکو جدیدترین پیشرفت های رنگ و پوشش، گچکاری تزئینی، پنل دیوار، مواد پرداخت و نازک کاری سقف و همچنین پلکان داخل ساختمانی، گچ بری، گچکاری و ابزارهای نقاشی ارائه می شوند.
    حمام: در نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو محصولات نوآورانه حمام ارائه می شوند. در بخش حمام دوش، وان، روشویی، استخر شنا، سینک آشپزخانه، شیر آب، سیستم دوش و مبلمان حمام ارائه می شود.
    سرامیک: در نمایشگاه ساختمان مسکو گستره وسیعی از موزائیک و کاشی چینی و سرامیک ارائه می شود. این نمایشگاه شامل مجموعه کاشی های سرامیکی طراحان برندهای برجسته دنیا است.
    در و قفل: بخش در و قفل، تولیدکنندگان و تامین کنندگان درهای داخلی و ورودی را در یک جا جمع می کند. در این نمایشگاه قفل، لوازم جانبی در، درزگیر و چفت و پارتیشن های داخلی نیز ارائه می شوند.
    کفپوش: شرکت های پیشگام، کفپوش های مشمع فرشی، پارکت و چوبی، پوشانه، محصولات کفپوش لاستیکی و چوب پنبه ای و همچنین حاشیه، قرنیز، مواد زیر کفپوش و مواد گرمایش از کف را در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.
    کاغذ دیواری: نمایشگاه ساختمان مسکو هر سال جدیدترین مجموعه های کاغذدیواری و نقاشی دیواری را از برندهای مهم دنیا ارائه می کند که توسط طراحان مشهور بین المللی طراحی شده اند. در این بخش مواد و تجهیزات چاپ کاغذ دیواری هم ارائه می شود.
    پرده، میل پرده و کرکره: در نمایشگاه صنعت ساختمان روسیه جدیدترین پرده ها، نورگیرها، میل پرده ها و مدهای منسوجات داخلی ارائه می شوند. بخش پرده، میل پرده و کرکره شامل لوازم جانبی و متعلقات پرده، کرکره، نورگیر و سایبان نیز می باشد.
    روشنایی و محصولات برقی: در نمایشگاه ساختمان مسکو لوازم برق کشی، براکت های دیواری، لامپ های LED، نورافکن، روشنایی خیابان و طیف کامل محصولات برقی و روشنایی ارائه می شوند.
    نمای ساختمان، پنجره و سقف سازی: در نمایشگاه ساختمان مسکو انواع پنجره، سیستم نما، پروفیل و متعلقات پنجره، پنل های ساندویچی و نما و همچنین سنگ، روکش دیوار خارجی ساختمان، آجر جوش، گچ و دوغاب، و کاشی ارائه شده است.
    درهای بزرگ (دروازه): در نمایشگاه ساختمان مسکو انواع مختلف درهای بزرگ، مانع، در گردان و اتوماسیون درهای بزرگ در ساختمان های صنعتی و مسکونی ارائه شده است.
    تجهیزات، ماشین آلات و ابزارهای ساختمان سازی: در نمایشگاه ساختمان مسکو جدیدترین ماشین آلات ساختمان سازی، ابزارهای برقی، تجهیزات سنجش و اندازه گیری و ابزارهای فرآوری مواد و همچنین الوار، نردبان، تجهیزات انبار، سخت افزار، ابزارهای دستی، و متعلقات و اتصالات ارائه شده اند.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.mosbuild.com مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت