نمایشگاه های ۲۰۱۶ روی کدام پاشنه می‌چرخند؟

عصر نمایشگاه- شرکت ایزی اگزیبیت از پیمانکاران پیشتاز در برپایی نمایشگاه در سراسر جهان است. در گفت‌وگویی که از نظر می گذرانید، خانم کو زِدرافکا کامبوروا مأمور ارشد عملیاتی در این شرکت دیدگاه خود را درباره روند حاکم در برپایی نمایشگاه‌های سال ۲۰۱۶ بیان می‌کند و شرح می‌دهد که چگونه می‌توان در چند گام ساده نمایشگاهی به یاد ماندنی برگزار کرد.

نمایشگاه های ۲۰۱۶ روی کدام پاشنه می‌چرخند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، همیشه در پایان سال، هیجانات برای تحولات و اتفاق‌های سال آینده اوج می‌گیرد. هیجان تنها واژه‌ای است که می‌توانیم برای آینده صنعت نمایشگاهی به کار ببریم.

    ما با نگاهی به پروژه‌ها آماده ورود به سال 2016 هستیم و درک می‌کنیم که وقتی خلاقیت و سازماندهیِ جدی، محور اصلی کار باشد، چالش تازه برای غرفه‌داران، جلب توجه و نیز برقراری ارتباط با مخاطب در محدودترین زمان ممکن است. ما  ضمن تکمیل برنامه‌هایمان تلاش کردیم درک عمیق‌تری از روندهای اثرگذار بر نمایشگاه‌ها و رویدادهای پیش‌رو داشته باشیم. از طرفی بررسی کردیم که چگونه می‌توانیم ارزش کل را برای مشتریان‌ خود افزایش دهیم.
    زمین بازی
    غرفه‌های نمایشگاهی دیگر فقط برای تأثیرگذاری ساخته نمی‌شوند. شرکت‌کنندگان در یک نمایشگاه تجاری، غرفه‌ها را به عنوان یک ابزار ارتباطی می‌بینند. هنگام مراجعه یک بازدیدکننده، ارزشمندترین چیزی که می‌توانید به او بدهید، یک تجربه عالی از حضور در غرفه شماست. در روش‌ «نمایشگاه آسان» ما نمایشگاه را آوردگاهی برای بازدیدکنندگان شما می‌نامیم؛ یعنی جایی که آنها فقط نظاره‌گر نیستند بلکه شرکت‌کنندگانی فعال به شمار می‌آیند.

    فناوری‌های تعاملی در قالب غافلگیرانه و جالب، داستان‌سرایی و بازی‌ها تنها بخشی از تاکتیک‌هایی هستند که به شرکت‌کننده اجازه می‌دهند در جهان کوچکی از برند شما قدم بگذارد و واقعا آن را تجربه کند. غرفه شما با شباهت زیاد به یک شهربازی، لازم است به گونه‌ای باشد که در چند دقیقه فرصتی که کنار مشتری بالقوه خود هستید،حس و خاطره‌ای به یادماندنی به وجود آورد.
    دنیای دیجیتال
    ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که ارتباط همه چیز با هم به سرعت برقرار می‌شود‌. مقدار اطلاعاتی که ما امروز به اشتراک می‌گذاریم بسیار شگرف است و راه‌حل‌های بسیار خوبی برای نمایشگاه‌داران وجود دارد که آنها را قادر می‌سازد به‌طور مؤثری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و ردپای نتایج نمایشگاه را دنبال کنند.

    یک ساختار دیجیتال و باکیفیت از یک غرفه می‌تواند به ایجاد یک ارتباط بلندمدت با بازدیدکنندگان کمک کند. این کار از طریق فعالیت‌های از پیش برنامه‌ریزی شده در طول یک رویداد و یا قبل و بعد از آن قابل انجام است. بهره‌گیری از پیشرفت دستگاه‌ها و فناوری‌های سیار به شما این امکان را می‌دهد که برای تعامل بیشتر با شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و نیز افزایش تجربه حضور آنها در غرفه شما، فرصت بیشتری داشته باشید.
    فضای همکاری
    نظرتان درباره اینکه غرفه را به یک فضای کارگاهی تبدیل کنید، چیست؟ فضای بحث‌های خودمانی همراه با ابزار و دستگاه‌هایی برای آسان‌سازی ارتباط و تصمیم‌گیری سریع، می‌تواند به مهمانان شما این حس را بدهد که با شما در یک تیم هستند. هدف، خلق تجربه‌ای متفاوت از یک بازدید عادی در نمایشگاه است تا به بازدیدکننده نشان دهد که توانایی شما در پشتیبانی از او تا چه حد است.

    ارائه راه‌حل‌های واقعی در محل نمایشگاه نیز به طور قطع یک مزیت برایتان خواهد بود. چون ما داریم خودمان را برای نمایشگاه‌های 2016 حسابی آماده می‌کنیم، تمرکزمان ‌روی خلق فضاهای هیجانی است که تعاملی هستند و در زمانی محدود، فرصتی را برای برقراری روابط ایجاد می‌کنند. هدف ما این است که مشتریانمان را قادر سازیم از هر فرصتی در نمایشگاه  بیشترین بهره را بگیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت