نمایشگاه ایمنی اصفهان به دوره هشتم رسید

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: امیدواریم برگزاری هشتمین نمایشگاه حفاظتی، ایمنی، پلیسی، امنیتی و آتش نشانی ارتقای سطح ایمنی و امنیتی شهروندان را در پی داشته باشد.

نمایشگاه ایمنی اصفهان به دوره هشتم رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  گسترش، نمایشگاه حفاظتی، ایمنی، پلیسی، امنیتی و آتش نشانی تنها نمایشگاه این حوزه در کشور است که هشت دوره استمرار یافته است؛ چراکه مشابه این نمایشگاه در شهرهای مشهد و تبریز نیز برگزار شد اما متأسفانه استمرار نداشت.

    علی یارمحمدیان طی نشتی با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: در این دوره بخش پلیسی نیز به نمایشگاه اضافه شده که ابعاد تخصصی تری را به این نمایشگاه اضافه خواهد کرد.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور 50 مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران و خوزستان در دو سالن نمایشگاهی از تاریخ 21 تا 24 آبان ماه طی ساعات بازدید 15 تا 21 در محل نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

    وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با تأمین بودجه نمایشگاه بزرگ اصفهان از سوی سهامداران اصلی شرکت یعنی شهرداری و اتاق بازرگانی، به زودی شاهد بهره‌برداری از این مرکز نمایشگاهی و برگزاری دوره‌های آتی نمایشگاه‌های استان در این محل باشیم.

    یارمحمدیان اعلام کرد: شهرداری و شورای شهر قول همکاری در این خصوص داده‌اند و امیدواریم این شرایط برای این پروژه ملی محقق شود.

    هشت دوره استمرار؛ ویژگی مهم نمایشگاه ایمنی اصفهان

    همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این نشست گفت: نمایشگاه حفاظتی، ایمنی، پلیسی، امنیتی و آتش نشانی تنها نمایشگاه این حوزه در کشور است که هشت دوره استمرار یافته است؛ چراکه مشابه این نمایشگاه در شهرهای مشهد و تبریز نیز برگزار شد اما متأسفانه استمرار نداشت.

    آتشپاد بهزاد بزرگزاد تأکید کرد: خوشبختانه مدیریت نمایشگاه اصفهان در سال‌های گذشته، اهمیت و توجه ویژه‌ای به نمایشگاه ایمنی داشته و مدیریت مناسبی بر آن اعمال کرده است.

    وی افزود: خوشبختانه این نمایشگاه یک موج همگانی را در شهر اصفهان ایجاد می‌کند و ارتباط مردم و مسوولان، تعامل بین اتحادیه‌ها و صنوف به عنوان عرضه‌کنندگان تولیدات و خدمات با مخاطبان که اهمیت بسیار زیادی دارد از اثرات این نمایشگاه محسوب می‌شود.

    یارمحمدیان با بیان این که نمایشگاه بر روی صاحبان صنعت و مخاطبان سرمایه‌گذاری می‌کند، ادامه داد: این نمایشگاه فرهنگ ایمنی، فرهنگ خود ایمنی و خود حفاظتی را در میان مردم ترویج داده و دانش و بینش را در کنار هم ارتقا می‌دهد.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، گفت: بخش مهمی از تجهیزات حوزه حفاظتی، امنیتی و ایمنی ساخت تولید داخل است که این تجهیزات باید در نمایشگاه‌ها به مردم و مسوولان معرفی شود و مردم و اصناف بتوانند از تولیدات داخلی این بخش استفاده کنند.

    یارمحمدی تأکید کرد: ایمنی موضوعی است که به تمام قشرها و گروه‌های جامعه بر می‌شود. بنابراین این نمایشگاه و همایش‌های جانبی آن می‌تواند آموزش خود امدادی و خود ایمنی را ترویج دهد. زیرا یک بخش از پازل ایمنی، تجهیزات و بخش مهم دیگر آن خود مردم و بهره برداران تجهیزات است و مردم باید نسبت به مسائل ایمنی آگاه و مطلع باشند.

    نقش نمایشگاه در ارتقای فرهنگ ایمنی

    همچنین در این نشست، رییس رسته سیستم‌های حفاظتی اتحادیه الکتریک و الکترونیک اصفهان نیز گفت: این اتحادیه 29 رسته را زیر پوشش دارد که 4 رسته آن مربوط به حوزه حفاظتی و ایمنی است.

    احمدرضا کارپور اظهار داشت: در تولید 85 درصد تولیدات حوزه حفاظتی پیشرو هستیم اما در بخش تولیدات حوزه ایمنی تولیدات داخلی کشور چندان قوی نیست.

    وی نقش این نمایشگاه‌ها را در توسعه استفاده از تجهیزات داخلی و همچنین ارتقای فرهنگ ایمنی مردم بسیار پر رنگ و حائز اهمیت دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت