برگزاری هشتمین نمایشگاه فناوری های نوین صنایع حفاظتی، ایمنی و آتش نشانی اصفهان

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه تخصصی فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، پلیسی، ایمنی و آتش نشانی و HSE از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

برگزاری هشتمین نمایشگاه فناوری های نوین صنایع حفاظتی، ایمنی و آتش نشانی اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این رویداد 65 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و خوزستان در دو سالن نمایشگاهی به وسعت 3 هزار مترمربع به ارایه آخرین دستاوردها و خدمات خود می پردازند. همچنین نمایندگان ایرانی برندهای مطرح دنیا از کشورهای اسپانیا، تایوان، انگلستان، ترکیه، آلمان و چین در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    در این نمایشگاه انواع محصولات و خدمات حوزه تجهیزات پلیسی و HSE، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان های هوشمند، تجهیزات رایانه ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی، تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی، سیستم ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، سیستم ها و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، پوشش های ضد حریق، درب ها و تجهیزات ضد دود، صاعقه گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی ارایه خواهد شد.

    اضافه شدن زیرگروه پلیسی، مهم ترین تفاوت نمایشگاه امسال با دوره های پیشین محسوب می شود. 

    همزمان با این نمایشگاه سمینارهای آموزشی رایگان با عناوین ایمنی برق و سیستم های اِرتینگ، آشنایی با تکنولوژی های نوین نظارت تصویری، ایمنی ماشین آلات و تجهیزات لیفتینگ و سمینار آشنایی با تکنولوژی های کنترل تردد و سیستم های نظارت تصویری در محل سالن همایش های نمایشگاه های استان برگزار می گردد. 

    برگزاری مانورهای عملیاتی و مدیریت بحران به منظور نمایش توانمندی، اقتدار و هماهنگی بین دستگاه های امدادی و انتظامی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود. همچنین با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مدیریت حوادث غیرمترقبه استانداری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر و پایگاه اورژانس، پاویون مشترکی به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات ایمنی به شهروندان تدارک دیده شده است. اتحادیه صنف الکتریک و الکترونیک نیز به منظور حمایت از واحدهای تولیدی بخش " ما می توانیم" را با تسهیلات ویژه به برخی از مشارکت کنندگان زیر نظر این اتحادیه اختصاص داده است.

    این نمایشگاه طی ساعات بازدید 15 تا 21 پذیرای علاقمندان و متخصصان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت