جزییات برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente) درتاریخ ۲۰ الی ۲۴ بهمن در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت برگزار می شود.

جزییات برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»؛ نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente) از 20 الی 24 بهمن 1396 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente) نمایشگاه تجاری بین المللی برجسته برای کالاهای مصرفی است. در این نمایشگاه سازماندهی بهینه سالن ها خریداران را قادر می سازد تا به شکلی کارآمدتر به قسمت های لوازم آشپزخانه، هدایا و دکوراسیون مراجعه کنند. به عنوان نمایشگاهی تجاری که در حوزه کالاهای مصرفی مهم تلقی می شود، نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت جایگاهی مرکزی برای ارتباطات تجاری، بخش هورکا و منبع یابی است و شرکای تجاری، ایده ها و موفقیت را در کنار هم در یک مکان جمع می کند. از این نمایشگاه بازدید کنید و سال تجاری خود را با این رویداد مهم برای کالاهای مصرفی آغاز نمایید – نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت بیشترین توجه را به خود جلب می کند و مخاطبان تجاری و افراد مهم تصمیم گیرنده در حوزه های لوازم خانگی، هدایا و دکوراسیون در آن شرکت می کنند.

    دسته بندی محصولات نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت 2018:

     

    لوازم آشپزخانه:

    در بخش لوازم آشپزخانه، فرمول فروش موفق شما توسط جایگاه پیشروی جهانی در حوزه کالاهای مصرفی فراهم می شود. در این بخش، بازار وسیع و گسترده امروز به نمایش گذاشته می شود: از محصولات نوآورانه برای آشپزخانه مدرن، تجهیزات و لوازم خانگی، تا هر وسیله و کالایی برای میزی با چیدمان عالی. در بخش لوازم آشپزخانه تمام گروه های بین المللی مورد نظر شما زیر یک سقف جمع می شوند:

    لوازم آشپزخانه
    آشپزخانه
    لوازم خانگی و ظروف نگهداری خوراکی
    میز با طراحی معاصر
    میز سلطنتی
    میز ساده
    میزهای خاص


    هدایا:

    در بخش هدایا، جاذبه هایی درخشان محصولات شما را در معرض دید می گذارند – از فرصت های موجود در بخش هدایا همراه با لوازم کادویی، لوازم تحریر، دکوراسیون، و سیگارهای خاص استفاده کنید. برای اولین بار در سال 2016، لوازم شخصی به شکل مجموعه ای کامل در یک سالن به نمایش گذاشته می شود و طیف محصولات اعم از جواهرات معتبر و مد روز، ساعت و کالاهای چرمی تا کیفهای مسافرتی و لوازم سلامتی و مراقبتی می باشد. از مزایای بی شمار این بخش سود ببرید:

    هدایای بیشمار
    جواهرات و لوازم جانبی
    ایده های جدید برای هدایا و سوغات
    لوازم استعمال دخانیات
    پیپ وسیگار


    دکوراسیون:

    بخش دکوراسیون برای رسیدن به حد نهایی در طراحی آینده نگر ایجاد شده است. در این بخش به خریدارانتان سبک زندگی آینده برای گروه های هدفشان را نشان دهید. محصولات دکوراسیون خانه را به نمایش بگذارید و بازدیدکنندگان را به دیدن جهانتان دعوت نمایید. طیف بین المللی محصولات شامل طراحی داخلی بین المللی، مبلمان آوانگارد، لوازم خانگی، و کالاهایی در همه سبک ها برای دکوراسیون داخلی وخارجی می شود:

    طراحی داخلی و دکوراسیون
    دکوراسیون فصلی
    اتاق زیر شیروانی
    خانه
    باغ


    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.ambiente.com مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت