مصلی تهران میزبان دهمین دوره نمایشگاه بازار صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- دهمین دوره نمایشگاه بازار صنعت ساختمان از ۱۹ لغایت ۲۱ آذر ماه امسال به مدت ۳روز در محل شبستان مصلی امام (ره )تهران گشایش می یابد.

مصلی تهران میزبان دهمین دوره نمایشگاه بازار صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایلنا، نمایشگاه امسال  بعنوان مهمترین نمایشگاه بازار صنعت ساختمان به شمار می رود  به طوری که  در این نمایشگاه اکثر تشکل های صنفی  صنعت ساختمان حضور پر رنگی خواهند داشت.

    براساس این گزارش این نمایشگاه در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع   برگزار خواهد شد.

    دهمین نمایشگاه بازار صنعت ساختمان  در حالی کار خود را  آغاز  می کند که بیش از 200 شرکت فعال در زمینه های صنعت ساختمان مشارکت نموده و آخرین توانمندی های  خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد و با یکدیگر به رقابت می پردازند. .

    با توجه به امکانات ویژه ارائه شده به مشارکت کنندگان این دوره و جایگاه مناسب این رویداد در صنعت ساختمان کشور و سطح بالای بازدید کنندگان در طی 9 دوره گذشته بعنوان فضای مناسب جهت معرفی و عرصه محصولات و خدمات شرکت های مرتبط مورد تاکید قرار گرفته است لذا انتظار می رود که این رخداد  نمایشگاهی به یکی از بزرگترین رویداد های تجاری صنعت ساختمان نیمه دوم سال تبدیل شود.

    یاد اور می شود ،حمایت از تولید کنندگان  در داخل کشور اولویت اصلی نمایشگاه و  ایجاد بستری  مناسب جهت ارتقاء و ارائه خدمات محصولات شرکت های فعال صنعت ساختمان ، مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه می باشد.

    این نمایشگاه با همراهی بسیاری از انجمن ها،سندیکا ها و تشکل های صنعتی صنعت ساختمان با محوریت معرفی و بازار سازی و،توانمندیها،امکانات و تجهیزات ساخت مسکن به همراه بررسی دانش و تعاملات بین المللی این صنعت با صاحبان و مدیران پروژه های ساختمانی قطعا تبدیل به یک فضای تجاری جهت مذاکره خواهد شد.

    گفتنی است :دهمین دوره  نمایشگاه بازار صنعت ساختمان از 19 لغایت 21 آذر ماه امسال به مدت 3روز در محل شبستان مصلی امام (ره  )تهران گشایش می یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت 9 الی 18 پذیرای حضور علاقمندان و متخصصین صنعت ساختمان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت