جزییات برگزاری نمایشگاه چرم و پوست روسیه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه چرم و پوست روسیه (LeShow) از ۰۸ الی ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می گردد.

جزییات برگزاری نمایشگاه چرم و پوست روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه», نمایشگاه چرم و پوست روسیه (LeShow) یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی مد چرم و خز در روسیه می باشد. 185 غرفه دار از 7 کشور چین، فرانسه، استرالیا، پاکستان، ایتالیا، روسیه و ترکیه هر ساله مجذوب این نمایشگاه می شوند. در دوره سه روزه برگزاری این نمایشگاه حدود 10،000 متخصص از نمایشگاه بازدید می کنند. نمایشگاه LeShow در روسیه، جامعترین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی در زمینه ی چرم و خز در این کشور محسوب می شود. این نمایشگاه طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده و از آخرین پیشرفت های صنعت چرم و خز برای متخصصین حاضر در نمایشگاه پرده برداری می نماید. 17 سال برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه چرم و خز توسط نمایشگاه Leshow سبب شده این نمایشگاه لقب موفق را به خود اختصاص دهد. نمایشگاه چرم و پوست روسیه یکی از پیشگامان صنعت چرم و خز در جهان می باشد. این نمایشگاه فوق العاده، شمار کثیری از متخصصین مشهور و طراحان برجسته را مجذوب خود می سازد. محصولات چرمی با طرح های متفاوت و شیک و با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می شود که این محصولات شامل: کمربند، کیف، کفش، کلاه و پوست می باشند. همچنین برای آشنا ساختن شرکت کنندگان با آخرین پیشرفت ها و مفاهیم مد این نمایشگاه مجموعه ای از سمینارها و کارگاه های آموزشی را برگزار می نماید. یکی دیگر از علل موفقیت این نمایشگاه تجاری، نمایش های جذاب و متفاوتی هستند که در حین برگزاری این نمایشگاه به موازات به اجرا در می آیند. این نمایشگاه بازدیدکنندگان بیشماری را از نقاط مختلف دنیا مجذوب خود می گرداند.

    چرا باید در نمایشگاه پوست و چرم روسیه 2017 حضور داشته باشیم؟


    .یکی از علل درخشش این نمایشگاه حضور متخصصین برجسته در زمینه ی صنعت چرم و خز که شامل تولیدکنندگان عمده، توزیع کنندگان، طراحان، تامین کنندگان و تجار میباشد. همچنین نمایندگانی از استودیوهای طراحی، سالن های مد و عمده فروشی ها در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه مینمایند
    با حضور بیش از 120 شرکت در بین غرفه داران، این امکان را به نمایشگاه میدهد تا طیف گسترده از محصولات چرم و خز را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. چندین شرکت پیشگام نیز در این نمایشگاه حضور میابند که میتوان شرکت های Huzhou و Bouton را نام برد.

    یکی از فعالیت های بسیار مفید Leshow برگزاری نمایش های کت واک در حین برگزاری نمایشگاه میباشد. این نمایش ها به دلیل محبوبیت زیاد چندین بار در روز برگزار میشود. همچنین این نمایش ها گاه افراد را انقدر مجذوب خود میگردانند که فرد دو بار در روز در این نمایش ها حضور میابد. نمایشگاه چرم و خز مسکو به یقین بیش از یک نمایشگاه ساده میباشد. نمایش های مد که در این نمایشگاه برگزار میشود این فرصت را به غرفه داران میدهد تا محصولات خود را به روش بسیار شیکتر و جذابتر به نمایش بگذارند.

    به دلایل بسیاری هر ساله تعداد بیشتری غرفه دار و بازدید کننده در این نمایشگاه بی نظیر حضور میابند که امور تبلیغاتی متفاوت و گسترده که شامل: تبلیغات در نشریات عمومی، تبلیغات در رسانه ها و تبلیغات در اینترنت در سطح ملی و بین المللی میتواند یکی از این دلایل باشد.


    بازدیدکنندگان این نمایشگاه کسانی هستند که در صنایع زیر فعالیت دارند:

    وارد کنندگان و صادر کنندگان چرم نیمه تمام /تمام شده
    چرم و پوست، قطعات و لوازم جانبی
    ماشین آلات دباغی
    مواد مصنوعی
    چرم دست ساز
    چرم منحصر به فرد
    کفش ماشینی
    تکنولوژی  و عموم بودن

    طیف محصولات نمایشگاه چرم و پوست مسکو:

    خز و چرم پوشاک
    لوازم جانبی
    خز و پوسته چرم
    مواد خام دباغی
    خز فرآوری شده
    ماشین آلات دباغی


    لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.leshow.ru مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت