معارفه مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب برگزارشد؛

قادری: خرد جمعی، حذف هزینه ها، تعامل رسانه ای و اراده حل مشکلات

عصر نمایشگاه- امروز بعد ازظهر معارفه مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب با حضور معاون شهردار تهران برگزار شد.

قادری: خرد جمعی، حذف هزینه ها، تعامل رسانه ای و اراده حل مشکلات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، سید محمد سیدی در اواخر شهریور ماه سال 94 به عنوان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب انتخاب شد و در مدت 26 ماه مدیریت مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب موفق به مدیریت و اجرای 23 عنوان نمایشگاه تخصصی، ملی و بین المللی شد.


    در این مدت شهرآفتاب نیز توانست به عضویت اتحادیه بین المللی نمایشگاه های جهان در بیاید و همچنین سطح تعامل خود را با برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی جهان افزایش دهد.


    در این بین تقویم مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب با تغییرات بسیاری روبرو بود و باتوجه به اعلام برگزاری در موارد متعددی از تقویم برگزاری حذف شد و در عین حال برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران نیز کمتر در اجرای این رویدادها دیده شدند.


    برگزاری نمایشگاه های  بین المللی کتاب ( جدای از تصمیمات و برنامه ریزی های انجام شده ملی و نمایشگاهی) و همچنین نمایشگاه بین المللی خودرو که پس از 11  سال در تهران به عنوان مهمترین رویدادهای پرمخاطب در شهرآفتاب برگزار شد نیز سهم بسزایی در افزایش حضور مخاطبان و افکار عمومی و بهره برداری از دسترسی های شهری در این مرکز نمایشگاهی داشت.


    باتوجه به حجم سرمایه گذاری مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب، در مدت دوسال گذشته و حضور  برخی مدیران نمایشگاهی ایران، توجه به برند سازی، پرورش و توجه به شرکتهای جدید نمایشگاهی، جذب برخی از رویدادهای نمایشگاهی تهران که ناموفق بود، افزایش رویدادهای تخصصی و بین المللی نسبت به یک سال اول، اطلاع رسانی در راستای آغاز ساخت و بهره برداری فاز دوم نمایشگاه و تلاش در ایجاد و بستر سازی مرکز تجارت جهانی در شهرآفتاب در دستور کار قرار گرفته بود، اما با این حال در موضوعات زیرساختی و استانداردها و الزامات یک مرکز مدرن نمایشگاهی همچنان با ضعفهای عمده ای روبه رو است.


    از این رو مهمترین عامل رونق مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب در آینده را می توان در ایجاد استقلال مدیریت بهره برداری، تصمیم گیری به عنوان یک مرکز برگزاری بین  المللی مستقل، توسعه فضای استاندارد نمایشگاهی، تعامل با مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران و  مراکز استانی کشور در تقویم برگزاری نمایشگاه ها دانست که بتواند حرکتی جدی برای 10 سال آینده  صنعت نمایشگاهی ایران رقم بزند.


    با این حال در هفته گذشته نخستین تغییر مدیریتی در تاریخ مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب پس از 26 ماه آغاز شد  و حکم محمد رئوف قادری به عنوان سرپرست مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب از سوی معاون اقتصاد شهری شهردار تهران صادر شد.


    محمد رئوف قادری در سوابق اجرایی و ملی خود به عنوان نایب رئیس کمیسیون اقتصاد و بازرگانی مجلس شورای اسلامی، ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد بازسازی کل کشور، نماینده ایران در کنفراس جهانی بین المجالس در روسیه، رئیس گروه اعزامی بازرگانی ایران به بنگلادش، نماینده جمهوری اسلامی ایران در نماشیگاه بین المللی داکا، عضو کانون و مجمع نمایندگان ادواری مجلس،  کارشناس ارشد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فعالیت داشته است.


    محمد رئوف قادری در نخستین اظهارات خود، مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب را نیازمند بستر تعامل و همکاری همه جانبه جامعه نمایشگاهی ایران دانسته و بر لزوم همکاری های جدی میان فعالان صنعت نمایشگاهی و رسانه های تخصصی تاکید کرده است.


    وی با اعتقاد به اینکه شهرآفتاب با تغییر رویکرد و بدون هزینه های گزاف قابل اصلاح است، از صنعت نمایشگاهی به عنوان تابلو تمام نمای اقتصادی کشور نامبرد.


    وی همچنین معتقد به خرد جمعی  و کار جمعی بوده  و اقدام اساسی را در اراده حل مشکلات عنوان کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت