آغاز به‌کار سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی فردا چهارشنبه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس منطقه آزاد کیش و روسای انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش گشایش می‌یابد.

آغاز به‌کار سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش، در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت، کارگاه، واحد تولیدی و کارخانه سازنده و تولیدکننده داخلی و خارجی، نوین‌ترین تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

    این نمایشگاه که در سه گروه «ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین‌سازی»، «سازندگان طلا و جواهر، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی» و «حلقه واسط فروش و بازرگانی» برپا می‌شود، با استقبال خوبی مواجه شده و علاوه بر شرکت‌ها و کارگاه‌های داخلی، تولیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، تایلند، هند و هنگ‌کنگ نیز حضور دارند.

    رییس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه‌های مختلف آموزش ساخت و تعمیرات طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهر نیز برگزار می‌شود.

    محمد بندرچی خاطر نشان کرد: قرار است چند هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمت کیش، با حضور در محل نمایشگاه از پیشرفت‌های این صنعت گرانبهای کشورمان بازدید کنند و در بخش ساعت نیز با همکاری اتحادیه ساعت ایران شاهد حضور پرقدرت برندهای مطرح دنیا در کیش خواهیم بود.

    سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی‌های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار شده است. سومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش از فردا یکم آذر تا 5 آذرماه هر روز از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های جزیره کیش آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت