راههای دسترسی به شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب مشخص شد

عصر نمایشگاه- معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: در فاز اول مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب راه دسترسی خودروها برای ورود به این مجموعه از بزرگراه خلیج فارس میسر خواهد بود.

راههای دسترسی به شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب مشخص شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از میزان، علیرضا جاوید با بیان این مطلب افزود: شهروندان می‌توانند از مسیر بزرگراه خلیج فارس از تهران به سمت عوارضی قم و همچنین از سمت آزادراه قم به سمت عوارضی تهران به مجموعه شهر آفتاب تردد داشته باشند.

    به گفته وی؛ خودروهایی که از محور بزرگراه خلیج فارس می‌خواهند وارد مجموعه شهر آفتاب شوند؛ می‌توانند با ورود به لاین کندرو غربی- شرقی این بزرگراه به شهر آفتاب دسترسی داشته باشند.

    معاون شهردار تهران ادامه داد: همچنین برای پارک خودروهای شخصی و استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی اعم از اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ون‌های مستر در شهر آفتاب نیز محل های پارک جداگانه‌ای در نظر گرفته شده که سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران نقشه‌های ورودی و خروجی و جانمایی این پارکینگ‌ها را در اختیار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار داده است.

    وی در ادامه درباره سایر راه‌های دسترسی شهروندان به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب نیز توضیح داد: برای استفاده مطلوب‌تر از نمایشگاه این امکان فراهم شده تا شهروندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه از طریق بزرگراه‌های امام علی(ع)، شهید هاشمی و جاده قدیم قم با ورود به محور بزرگراه علامه عسگری که در مجاورت بهشت زهرا(س) قرار دارد؛ به این محموعه نمایشگاهی دسترسی داشته باشند.

    جاوید یادآور شد: همچنین  برای ورود به شهر آفتاب راه‌های دسترسی از ورودی کهریزک و سایرشهرهای اقماری واقع در این محدوده با ورود به مجور بزرگراهی علامه عسگری به محل پارک خودروها واقع در شهر آفتاب ایجاد شده است.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به برنامه‌های میان مدت و بلند مدت شهرداری تهرای برای ایجاد راه‌های دسترسی به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب نیز تاکید کرد:طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا بعد از برگراری نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب در اردیبهشت‌ماه سال آینده؛ امکان دسترسی از طریق بلوار امام خمینی به جاده ساوه و همینطور رینگ شهر آفتاب به بزرگراه آزادگان ایجاد شود تا دسترسی‌های لازم به این مجموعه نمایشگاهی نیز فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت