پنجمین نمایشگاه بین‌المللی اسلحه و تجهیزات نظامی در «آستانه» برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- وزیر دفاع و صنایع هوافضا قزاقستان از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی اسلحه و تجهیزات نظامی و فنی در نیمه اول سال ۲۰۱۸ میلادی در این کشور خبر داد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی اسلحه و تجهیزات نظامی در «آستانه» برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از فارس ، «بیبوت آتامقل اف» وزیر دفاع و صنایع هوافضا قزاقستان در اطلاعیه‌ای از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی اسلحه و تجهیزات نظامی و فنی تحت عنوان « کادکس-2018» در 23 تا 26 می سال آینده میلادی در شهر «آستانه» خبر داد.

    نمایشگاه مذکور از سال 2010 هر 2 سال برگزار می‌شود اما این نخستین بار است که تحت نظارت وزارت دفاع و صنعت هوافضا قزاقستان سازماندهی خواهد شد.

    در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و خارجی صنایع دفاعی و فضایی، دفاتر طراحی و مؤسسات علمی و مطالعاتی کشورهای مختلف جهان حضور خواهند داشت.

    نمایشگاه مذکور طی سال‌های برگزاری به یکی از طرح‌های پیشرفته جهانی برای نمایش اسلحه، تجهیزات نظامی و فناوری‌ها در زمینه امنیت اطلاعاتی تبدیل شده است.

    در این نمایشگاه برای نخستین بار همایش بین المللی «روزهای کیهان در قزاقستان» برگزار می‌شود که یکی از موضوعات اصلی نمایشگاه مذکور خواهد بود.

    در چارچوب این همایش برنامه‌ای علمی و تجاری در قالب جلسات عمومی، کنفرانس‌ و میزگرد برگزار خواهد شد که فرصت تبادل دیدگاه‌ها در مورد موضوعات مهم دفاعی و امنیتی، توسعه فضانوردی و همچنین بررسی مسائل مربوط به تأمین امنیت سایبری را فراهم می‌کند.

    مهمانان و شرکت کنندگان این نمایشگاه می‌توانند با آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی شرکت‌های صنایع دفاعی قزاقستان و کشورهای مختلف آشنا شوند.

    در این نمایشگاه به توسعه سیستم‌های الکترونیکی، ارتباطی و مدیریت اسلحه، جستجوی راه‌حل‌های مدرن در زمینه امنیت اطلاعاتی توجه ویژه‌ای می‌شود.

    انتظار می‌رود در پایان این نمایشگاه بین المللی توافقات متقابلا سودمند و امضا یادداشت تفاهم و قراردادهایی که توسعه مشارکت در زمینه همکاری نظامی و فنی، امنیت سایبری و اکتشافات فضایی را ترویج خواهد داد، منعقد شوند.

    هدف از برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی گسترش امکانات و دورنمای توسعه شرکت‌های داخلی، ترویج محصولات داخلی در بازارهای خارجی، جذب بزرگترین شرکت‌های خارجی صنایع نظامی، توسعه همکاری آنها با شرکت‌های قزاقی در عرصه تولید مشترک و مدرن سازی تسلیحات و تجهیزات نظامی و ایجاد شرایط مطلوب برای توسعه ارتباطات متقابلا سودمند تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات صنایع دفاعی و تبادل تجربیات در زمینه نوسازی فنی نیروهای مسلح قزاقستان عنوان شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت