هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان به کار خود پایان داد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از پایان هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد.

هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان به کار خود پایان داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری لعصرنمایشگاه»به نقل از مهر ، رحیم جلیلی  اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان خوزستان که از روز 30 آبان ماه آغاز شده بود، بعد از چهار روز برگزاری، جمعه شب به کار خود پایان داد.

    وی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان 30 آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرد و تا روز سوم آذرماه ادامه یافت.

    جلیلی عنوان کرد: در این نمایشگاه 130شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، یزد، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی و گلستان حضور داشتند که نشان دهنده استقبال خوب از این نمایشگاه است.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از نمایشگاه های خوب ما است که هر سال در تقویم نمایشگاه های صنعت ساختمان گنجانده و به سراسر کشور ارسال می شود و امسال توفیق داشتیم هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را برگزار کنیم.

    جلیلی با بیان اینکه امسال از نظر اقتصادی نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری نداریم اما در عین حال با استقبال خوب تولیدکنندگان و شرکت از نمایشگاه مواجه شدیم، تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان فضایی بالغ بر 6 هزار متر مربع به خودش اختصاص داده شد بود. مخاطبان اصلی این نمایشگاه نظام مهندسی ساختمان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و انبوه سازان هستند که هرکدام تعداد زیادی اعضا دارند که از این نمایشگاه بازدید کردند.

    وی افزود: با روندی که در پیش گرفتیم پیش بینی می کنیم در سال های آینده این موضوع نمایشگاهی را به تعداد بیشتر ارتقا و گسترش دهیم به عنوان مثال نمایشگاه های خاص آسانسور و یا در و پنجره داشته باشیم.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان عنوان کرد: امسال هم توانستیم30 نفر از کشور عراق دعوت کنیم تا از نمایشگاه بازدید داشته باشند و امیدواریم سال آینده حداقل 10 واحد از کشورهای خارجی برای شرکت در نمایشگاه دعوت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت