ارائه تحلیل­های آماری در سالن کارنامه نشر نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه-مدیر کمیته فعالیت های فرهنگی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نمایش جداول و آمارهای تحلیلی مربوط به تولید کتاب طی ۱۰ سال گذشته در سالن کارنامه نشر خبر داد.

ارائه تحلیل­های آماری در سالن کارنامه نشر نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه به نقل از ایرنا، یحیی دهقانی گفت: کمیته فعالیت های فرهنگی از اسفند ماه فعالیت های خود را آغاز کرد و تاکنون جلسات مختلفی برای برنامه ریزی جهت حضور موثر در نمایشگاه برگزار شده است.
    وی افزود: یکی از فعالیت های این کمیته، سالن کارنامه نشر است و امسال در این سالن جداول و آمارهای تحلیلی مربوط به تولید کتاب طی 10 سال گذشته در معرض دید مراجعه کنندگان قرار خواهد گرفت.
    به گفته دهقانی، همه کتاب­های انتشار یافته در سال 94 به صورت فیزیکی برای علاقه­مندان قابل مشاهده و دسترسی خواهد بود.
    وی ادامه داد: این سالن فرصت مناسبی برای پژوهشگران و محققان حوزه کتاب، ماموران خرید و تجهیز کتابخانه های عمومی، فروشندگان و تولیدکنندگان کتاب به منظور کسب اطلاعات از تولیدات یکساله نشر کشور است.
    مدیر کمیته فعالیت های فرهنگی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اضافه کرد: برگزاری نشست­هایی با محوریت کتابداری و کتابخانه­های عمومی کشور و نقد کتاب نیز از دیگر برنامه­ها و فعالیت­های جنبی سالن کارنامه نشر است.
    دهقانی با اشاره به دیگر برنامه های این کمیته در سالن کارنامه نشر بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: کتاب تحلیلی کارنامه 10 ساله نشر کشور در نمایشگاه عرضه خواهد شد و مراجعه­کنندگان از طریق کتابداران حاضر در این سالن اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.
    وی از آمادگی این کمیته به منظور دریافت پیشنهادات و نظرات کارشناسان خبر داد و افزود: همه صاحب­نظران و اهالی قلم و نشر می توانند پیشنهادها و نظرات خود را به منظور کارآمدتر کردن سالن کارنامه نشر، به دبیرخانه کمیته فعالیت­های فرهنگی به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهید وحید نظری شرقی، پلاک 59، واحد 11یا ایمیل farhangi.tbf29@gmail. com ارسال کنند.
    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت