مشاوران غرفه سازی در خدمت برندهای بزرگ

عصر نمایشگاه- در سال‌های اخیر صنعت غرفه‌سازی همپای سایر صنایع در دنیا متحول شده است. در حقیقت کیفیت برخی از نمایشگاه‌ها باتوجه به میزان و چگونگی غرفه‌سازی در آن نمایشگاه محاسبه می‌شود و ساخت غرفه‌های بزرگ با طراحی‌های متنوع نشان از اهمیت نمایشگاه برای مخاطب دارد. از طرفی نگاه نشان‌های معتبر دنیا به ساخت‌وساز غرفه تنها به سازه، شکل و رنگ نیست بلکه غرفه یکی از ابزارهای کلیدی برای معرفی قدرت و توانمندی‌های یک شرکت به شمار می‌رود و از این ابزار به‌عنوان یکی از راه‌های نفوذ در مخاطب و پیشبرد فروش استفاده می‌شود.

مشاوران غرفه سازی در خدمت برندهای بزرگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش ؛امروزه برندهای بزرگ فقط برای طراحی غرفه‌های خود مشاوران حرفه‌ای استخدام می‌کنند و نکات بسیاری را در این زمینه مدنظر قرار می‌دهند. باتوجه به اهمیت این صنعت باید سازوکار متناسب آن در ایران نیز فراهم شود. به‌طور قطع انجمن غرفه‌سازان بیشترین نقش را در حوزه‌های تخصصی این صنعت دارد. با وجود اینکه این انجمن به‌طور تقریبی جوان است فعالیت بسیار خوبی در این مدت داشته و مدیران نمایشگاه هم بسیار حمایت کرده‌اند، بنابراین باید منتظر اتفاقات خوبی بود. در بخش اشتغال هم این حوزه ظرفیت‌های خوبی دارد. باتوجه به تعداد نمایشگاه‌ها و همچنین تخریب و ساخت دوباره غرفه‌ها این حوزه به‌طور مستمر شغل ایجاد می‌کند و تنوع شغلی فراوانی دارد. اما بزرگترین مشکل در حال حاضر در شرکت‌های غرفه‌ساز انشعاب بی‌حدومرز کارمندان و حتی کارگران این شرکت‌ها و تاسیس شرکت‌های جدید است که لطمات جدی به این صنعت وارد می‌کند. امیدواریم سازوکار مناسب از سوی انجمن غرفه‌سازان برای این موضوع پیش‌بینی شود تا شرکت‌های غیرقانونی نتوانند در این زمینه فعالیت کنند.

    اکنون دیده می‌شود برخی از تازه واردها برای گرفتن کار از رقیبان، قیمت‌های غیرواقعی و پایین‌تر از استانداردهای نمایشگاهی داده و در عمل رویه بازار را تغییر می‌دهند. این شرکت‌ها به طور معمول کیفیت کار بسیار پایینی هم دارند و در نهایت برای مجریان نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورند. به هر حال اگر حوزه غرفه‌سازی به‌عنوان یک صنف شناخته و از مزایای صنفی برخوردار شود، برای تشکیل هر شرکت، دریافت مجوز صنف اجباری می‌شود و آن صنف بر عملکرد شرکت‌ها نظارت دارد. از طرفی اگر شرکتی از عملکرد پیمانکار غرفه‌ساز ناراضی باشد می‌تواند به صنف مربوط اعتراض کند. در این شرایط به‌طور قطع شاهد رشد و بالندگی بیشتری در این حوزه خواهیم بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت