نمایشگاه خودرو تهران ۹۶(۵۴)

در گفت‌وگو با مدیر مجموعه نمایندگی‌های خسروانی عنوان شد: مشاوره و ارائه مشوق‌های خرید؛ راه متفاوت اتوخسروانی در فروش خودرو

عصر نمایشگاه- شیوه فروش خودروهای صفر کیلومتر در ایران هر چند در سال‌های اخیر تغییراتی داشته است اما همچنان نمایندگی‌ها محوریت فروش خودرو در کشور را بر عهده دارند. رویه کاری نمایندگی‌ها تا حد زیادی ثابت است و این مسئله حتی میان نمایندگان برند‌های مختلف هم تفاوت چندانی ندارد اما در این میان از چند سال قبل مجموعه نمایندگی‌های خسروانی راهی متفاوت را در پیش گرفت تا جایی که امروزه توانسته خود را به عنوان یک برند در زمینه فروش خودرو مطرح کند.

در گفت‌وگو با مدیر مجموعه نمایندگی‌های خسروانی عنوان شد: مشاوره و ارائه مشوق‌های خرید؛ راه متفاوت اتوخسروانی در فروش خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»به نقل از «عصر خودرو»، اتوخسروانی در دومین نمایشگاه خودرو تهران نیر حاضر بود و خدمات مختلف خود را به بازدیدکنندگان ارائه می کرد. در زمینه فعالیت‌های این مجموعه و خدمات ارائه شده از سوی اتوخسروانی به مشتریان با علی خسروانی، مدیر مجموعه نمایندگی‌های خسروانی به گفتگو نشستیم.

    خسروانی در زمینه دلایل تمایز مجموعه نمایندگی‌های خسروانی با دیگر عرضه کنندگان خودرو گفت:"بنای ما در مجموعه اتوخسروانی، ارائه خدمات جنبی فروش و ارائه تسهیلات و مشوق‌های جذاب جهت فروش خودرو‌ها است. در بازار‌های جهانی، کیفیت محصول نیمی از میزان اشتیاق مشتریان برای خرید را ایجاد می کند و نیمی دیگر با ارائه خدمات و مشوق‌ها ایجاد می شود. ما هم با اطلاع از این روند، تلاش کردیم از همین رویه پیروی کنیم و با ارئه مشوق‌هایی در کنار محصولات، خریداران را بیشتر تشویق کنیم. هدف اصلی ما در این مجموعه در نهایت احترام به مشتریان و حقوق آن‌ها است و به همین دلیل تلاش می کنیم پیوسته با ارائه ایده‌های جدید در این زمینه، گام‌های بلندی برداریم."

    مجموعه خسروانی به دلیل تنوع بالای برندها، امکانات متفاوتی از نمایندگی‌های تک برند را ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها مشاوره‌هایی در زمینه خرید و انتخاب خودرو مناسب برای هر شخص است. مدیر مجموعه نمایندگی‌های خسروانی در این زمینه گفت:"یکی از بحث‌های مهم ما در این مجموعه ارائه خدمات مشاوره در زمینه خرید خودرو است. در همین نمایشگاه برندهای مختلفی حضور دارند و طبیعی است هر یک از آن‌ها تلاش می‌کنند مجموعه خودروهای خود را به فروش برسانند و هیچ‌یک، خودروی برندی دیگر را به خریداران توصیه نمی‌کنند. اما برای ما انتخاب خودروی مناسب از سوی مشتری اولویت اول است و به همین دلیل و به خاطر تنوع برندهایی که در اختیار داریم مشاوره‌های خرید را ارائه می‌کنیم تا به این ترتیب به مشتریان بگوییم متناسب با بودجه، نیازها، میزان مسافت طی شده در سال و پارامترهای دیگر، کدام خودرو برای آن‌ها مناسب است. در حال حاضر شرکت‌های مشاور در صنایع مختلف نقش بسیار مهمی دارند و ما هم از این طریق تلاش کرده‌ایم به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم."

    وی با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده از سوی مجموعه نمایندگی‌های خسروانی گفت:"ما غیر از مشاوره در فروش و ارائه مشوق‌های خرید، خدمات اضافه‌ای نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت آن‌ها را بیش از پیش جلب کنیم. به‌عنوان نمونه در سال‌های اخیر خدماتی مانند یک سال گارانتی تعویض، تعویض رایگان خودرو، ارائه خودروهای پلاک شده در جاده‌ها در ایام عید، یک سال کارواش رایگان و خدماتی از این دست از جمله سرویس‌هایی است که از سوی ما ارائه شده است."
    خسروانی در زمینه حضور مجموعه‌هایی مانند اتوخسروانی در نمایشگاه خودرو تهران و مزیت این مجموعه‌ها برای مشتریان گفت:"برای مشتریان حضور مجموعه‌هایی مانند ما این امکان را فراهم می‌کند که خودروهای مختلف را به‌صورت هم‌زمان بررسی و مقایسه کنند تا بتوانند از این طریق بهترین انتخاب را داشته باشند."

    وی در ادامه افزود:"یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر مغفول مانده حوزه فروش و توزیع خودرو است. شما همیشه از تولیدکنندگان خودرو یا واردکنندگان می‌شنوید اما صحبت از توزیع‌کنندگان خودرو به‌عنوان حلقه واسط میان مشتریان و شرکت‌ها شنیده نمی‌شود. به نظرم باید حضور توزیع‌کنندگان در چنین نمایشگاه‌هایی پررنگ‌تر شود تا مردم بتوانند عرضه‌کنندگان مجاز را بشناسند. شاهد بودیم در سال‌های اخیر چه مشکلات برای خریداران خودرو از مجموعه‌های غیرمجاز پیش آمد و حضور پررنگ‌تر مجموعه‌های رسمی می‌تواند از بروز این مشکلات جلوگیری کند. این نمایشگاه‌های فرصت مناسبی به خریداران می‌دهد تا بتوانند مراکز مجاز پیش خرید و خرید خودرو را بشناسند و در دام افرادی که با تبلیغات و وعده‌های فریبنده قصد دریافت پول از خریداران دارند را نخورند."

    خسروانی در پایان گفت:"علاقه‌مندان برای خرید خودرو یا دریافت مشاوره در این زمینه می‌توانند به یکی از 9 شعبه اتوخسروانی در تهران مراجعه کنند. همچنین دو وبسایت www.khosravani.com و  autokhosravani.com نیز آماده ارائه اطلاعات به مشتریان است."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت