در سومین جلسه ستاد برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب مطرح شد؛

واگذاری سالن‌های شهرآفتاب به کمیته اجرایی آغاز شد

شروع غرفه‌بندی‌

عصر نمایشگاه- کار جانمایی سالن‌ها و کمیته‌های مختلف به پایان رسیده است و دو کمیته پشتیبانی و حراست نیز در محل شهر آفتاب مستقر شده‌اند.

واگذاری سالن‌های شهرآفتاب به کمیته اجرایی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از ایلنا، سومین جلسه ستاد برنامه‌ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز یکشنبه (15 فروردین) با حضور سید عباس صالحی رئیس نمایشگاه کتاب تهران و اعضای ستاد در محل شهر آفتاب برگزار شد.

    سیدعباس صالحی در این نشست ضمن تبریک سال نو و مقارن شدن ابتدای سال جدید با ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: امیدورایم این همزمانی خجسته موجب خیر و برکت برای کشور و نمایشگاه کتاب تهران باشد و تاثیرات مطلوبی بر حوزه فرهنگ خصوصا حوزه نشر و کتاب داشته باشد.

    وی افزود: گزارش‌های ارائه شده از سوی کمیته‌های مختلف نشان می‌دهد که روند پیشرفت در شهر آفتاب رو به جلو بوده است. همچنین با توجه به تغییر مکان نمایشگاه دغدغه‌های تازه‌ای برای برخی از کمیته‌ها به منظور جانمایی غرفه‌ها و سالن‌ها ایجاد شده است که باید تلاش شود با هماهنگی با یکدیگر این دغدغه‌ها مرتفع شوند.

    صالحی با تاکید بر تامین رفاه برای ناشران و بازدیدکنندگان در شهر آفتاب عنوان کرد: رفاه و ایمنی نمایشگاه یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود و با توجه به استقرار ستاد پیشگیری بحران در نمایشگاه، لازم است مدیران کمیته‌های مختلف دستورهای ایمنی ستاد بحران را رعایت و در طراحی سالن‌ها و سازه‌ها این دستورالعمل‌ها را اجرا کنند.

    رئیس بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: نمایشگاه کتاب یک کل است و باید از نگاه‌های جزئی‌نگر در نمایشگاه پرهیز کرد زیرا مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه درباره کلیت نمایشگاه اظهار نظر خواهند کرد از این رو وظیفه داریم تا هم از بعد بین المللی و هم از بعد داخلی و فروش ناشران در نمایشگاه مسایل را مورد ارزیابی قرار دهیم.

    همچنین در این جلسه حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نیز به ارائه گزارشی از پیشرفت‌های فیزیکی در نمایشگاه پرداخت و گفت: خوشبختانه کار جانمایی سالن‌ها و کمیته‌های مختلف به پایان رسیده است و دو کمیته پشتیبانی و حراست نیز در محل شهر آفتاب مستقر شده‌اند.

    وی از آغاز نصب سازه گمرک نمایشگاه خبر داد و گفت: کار نصب سازه گمرک نیز به زودی به پایان می‌رسد و به بخش بین‌الملل تحویل خواهد شد.

    صفری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با کارگروه حمل و نقل گفت: با همفکری صورت گرفته با مسئولان شهرداری پارکینگ‌هایی در محل حرم مطهر و شمال دانشگاه شاهد آماده شده و با این اقدام نزدیک به 12 هزار پارکینگ در اختیار خواهیم داشت. همچنین ون‌هایی برای انتقال بازدیدکنندگان از محل پارکینگ به سالن‌های نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی ادامه داد: همچنین در جلسه‌ای که با مهندس عبداللهی داشتیم قرار شد حمل و نقل داخلی نمایشگاه به طور جدا از حمل و نقل حاشیه نمایشگاه باشد و با برنامه ریزی‌های انجام شده 120 شاتل برقی در داخل نمایشگاه کار حمل و نقل بازدیدکنندگان را به عهده خواهند داشت.

    وی همچنین از آغاز تحویل سالن‌ها به منظور عملیات داخلی خبر داد و گفت: از 15 فروردین ماه کار واگذاری سالن‌ها از سوی شهرداری به کمیته اجرایی آغاز می‌شود و تا اواخر این هفته کلیه سالن‌ها به منظور امور اجرایی و غرفه‌بندی تحویل خواهد شد.

    در ادامه این جلسه نیز دیگر مدیران کمیته‌ها به ارایه گزارش از وضعیت کمیته و نقطه نظرات خود پرداختند. در سومین جلسه ستاد برنامه ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا، حسین صفری، همایون امیرزاده، نیکنام حسین‌پور، محمدحسین توکل صدیقی، داریوش رضوانی، مهدی اسماعیل راد، سید محمود حسینی، محسن عموشاهی، محمودرضا برازش، علی اکبر تورانیان، سید محمد طباطبایی حسینی، مهدی سهل آبادی، علی فریدونی، یحیی دهقانی، محسن نصرالله، مصطفی وکیلی، نادر قدیانی و محمد مهدی داوودی پور حضور داشتند.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت