نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران IRAN PLEX با حضور ۳۶۶شرکت داخلی و ۱۲۲ شرکت خارجی اعم از تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی این صنعت به عنوان یک رویداد اقتصادی در سطح منطقه در حال برگزاری است.

نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از عصراقتصاد؛ این نمایشگاه با هدف انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته برگزار شده است. حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیع مدیران انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، مقامات و مسؤولان ارشد دولتی، کارشناسان، سرمایه‌گذاران، پرورش‌دهندگان مزارع دام و طیور، توزیع‌کنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات صنعتی، صنایع خوراک، شرکت‌های دارویی و واکسن از داخل و خارج از کشور بود.از سویی دیگر انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این صنعت، گامی مهم در راستای ارتقاء اقتصاد دامپروری و دامپزشکی ایران می باشد.

    در مجموع 23هزار و 139 متر فضا سر پوشیده برای شرکت های داخلی و 2هزار 161 متر برای شرکت های خارجی در نظر گرفته شده است.همچنین فضای باز این نمایشگاه نیز 920متر فضای باز برای شرکت های داخلی و 80متر برای شرکت های خارجی در نظر گرفته شده است.

    معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآوردهای لبنی فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی، اهداف نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته بوده است.

    در این نمایشگاه 122 شرکت خارجی از 19 کشور جهان از جمله ترکیه ، اتریش، چین ، فرانسه ، اسپانیا ، بلژیک ، ایتالیا ، دانمارک، هلند ، آلمان ، برزیل ، رومانی، آرژانتین ، انگلیس ، سوئد ، کانادا ، تایلند و جمهوری چکحضور دارند.

    نمایشگاه به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و ... همواره مورد توجه بوده است و مشارکت در این پدیده اقتصادی – تبلیغاتی می تواند بهره وری و بازخورد مطلوبتر را برای شرکت کنندگان فراهم سازد.

    در این نمایشگاه  4  گروه های کالایی از جمله خوراکی ،دارویی ، تجهیزات نگهداری دام و طیور تولید کننده خوراک دام و طیور و خدمات طراحی، نصب، راه اندازی کارخانجات فرآوری گوشت، مرغ، ماهی حضور دارند.

    از اهداف این نمایشگاه معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی وخارجی

    ، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان و در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیتهای اقتصادی شرکت کنندگان می باشد.

    همچنین یافتن نمایندگان فعال ،شناخت نیازهای مشتری، ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور، بهره‌گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت‌کنندگان، فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف، شناخت توانایی های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنایع و مراکز علمی- پژوهشی کشور و افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

    دبیر کنفرانس بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته از برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی دام و طیور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این کنفرانس برای نخستین بار است که به صورت تخصصی در روز سومین روز نمایشگاه برگزار می شود.

    دکتر علیرضا گائینی با عنوان اینکه در این مراسم 500نفر از فعالین و متخصصین این حوزه حضور دارند ، گفت : همچنین سخنرانانی از استرالیا ، فرانسه و ایران بهسوالات شرکت کنندگان پاسخ خواهند داد.

    وی ادامه داد: نمایندگانی از اتحادیه  سراسری  مرغداران گوشتی کشور ، سازمان دامپزشکی ایران و رئیس مرکز " ویز" هلند که بزرگترین شرکت برگزارکننده نمایشگاه های دام و طیور در دنیا نیز سخنرانی خواهند داشت.

    در این کنفرانس بین المللی همچنین از تمبر PLEX رونمایی خواهد شد.

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران 2017   IRAN PLEX از 13 تا 16 آذرماه از ساعت 9 الی 17 در نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان  علاقه مندان این صنعت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت