علی منشی خبر داد:

حضور کشورهای اروپایی و آسیایی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت جایگاه های سوخت

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه بین اللملی جایگاههای سوخت و صنایع وابسته در تاریخ ۳ الی ۶ دیماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار میشود.

حضور کشورهای اروپایی و آسیایی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت جایگاه های سوخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از تهران پرس ،علی منشی مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور در در نشست خبری این نمایشگاه  گفت :هر چند دهه اخیر یکی از نیازهای بخش تامین و توزیع سوخت ، پیوند هرچه بیشتر وبهتر فعالین داخلی و خارجی بوده است که برای این منظور وجود چنین نمایشگاههایی در بسیاری موارد گره گشا باشد که با انتقال تکنولوژی و نوسازی تچهیزات برای این صنف بزرگ شاهد حل بسیاری از مشکلات ، کاهش هزینه ها ودر نهایت افزایش کیفیت خدمات برای مردم باشیم. وی ادامه داد در حوزه تامین و توزیع سوخت دهها صنف به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم مرتبط هستند که توانمندیها و تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

    وی خاطر نشان کرد پخش مستقیم شامل تچهیزات و قطعات و بخش غیرمستقیم شامل همه صنایعی است که در شکل گیری جایگاههای سوخت و حتی حمل فراورده به جایگاهها نقش دارند.

    علی منشی در ادامه افزود:علی رغم اینکه اولین نمایشگاه هست استقبال بسیار مناسبی صورت گرفته و انشا الله کشورهای خارجی صاحب نکنولوژی هم حضور موثر خواهند داشت و در خصوص همایش که خدمت شما عرض کنم هدف همایش به معرض نمایش گذاشتن طرحهای مرتبط بااین حوزه است که شامل طرحهای اجتماعی فرهنگی مالی بانکی و تجهیز و به روز رسانی و نوسازی جایگاههای سوخت را دربرمیگیرد و انشالله برکات فراوانی خواهد داشت. نکته مهم این است که جایگاه ایران به عنوان یک کشور موثر در حوزه تولید وتوزیع فراورده های نفتی باید به جایگاه اصلی برسد وطبق سند چشم انداز ما نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان باید جز اولین ها باشد و این نخواهد شد مگر با تعامل دولت و بخش خصوصی .

    وی پایان اشاره کرد جا دارد از اقای بیژن حاج محمد رضا رییس محترم انجمن صنفی جایگاهداران و اقای مهندس صادق ابادی معاون محترم وزیر و اقای مهندس موسوی خواه مدیر عامل محترم شرکت ملی پخش فراورده های نفتی که تعاملات مناسبی برقرار شده و مسولان دلسوز در سازمانها و ارگانها که مساعدت نموده اند تشکر و قدردانی نماییم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت