شرکت در نمایشگاه میلان موجب ارتقای دانش تولید صنایع‌دستی می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر صنایع‌دستی کانون اتومبیلرانی ایران گفت: نمایشگاه میلان، فرصت خوبی برای ارتقای صنعت گردشگری و دانش تولید و بازاریابی صنایع‌دستی و آشنایی هنرمندان با یکدیگر است.

شرکت در نمایشگاه میلان موجب ارتقای دانش تولید صنایع‌دستی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از مهر , عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران , نمایشگاه میلان را بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی در جهان دانست و افزود: این نمایشگاه از سال 1996 آغاز به کار کرده و به جهت موقعیت مناسب شهر میلان که در شمال ایتالیا واقع شده و به کشورهای فرانسه و سوییس و اتریش نزدیک است به بزرگ ترین و پربازدیدترین نمایشگاه صنایع دستی جهان تبدیل شده؛ تا آنجا که امسال، 115 کشور جهان، در این نمایشگاه 9 روزه شرکت کرده و در فضایی برابر با 150 هزار متر مربع به ارائه محصولات خود پرداخته اند. 

    وی به اهداف نمایشگاه میلان اشاره و بیان کرد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئول برپایی غرفه ایران در این نمایشگاه است؛ نمایشگاهی که می‌کوشد فرصتی مناسب برای معرفی صنایع دستی جهان و ارتباط هنرمندان کشورهای مختلف با یکدیگر، مکانی برای فروش محصولات منحصربه فرد و همچنین فضایی برای مقایسه فرآورده ها و تجارب کشورهای مختلف با یکدیگر باشد. ضمن این که نمایشگاه میلان، مجال خوبی برای ارتقای صنعت گردشگری و دانش تولید و ارائه صنایع دستی است.

    اسلامی با اشاره به این که، ایران، مهمان ویژه نمایشگاه صنایع دستی میلان است گفت: امسال جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مهمان ویژه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 980 مترمربع با مشارکت شرکت‌های مختلف نسبت به عرضه سوغات ایرانی و فرش دستباف در این نمایشگاه می پردازد و این اتفاق خوشایندی برای ماست چراکه به دیده شدن صنایع دستی مان کمک می کند.

    او به اقداماتی که برای انتخاب ایران به‌عنوان مهمان ویژه نمایشگاه میلان در سال 2017 انجام شده اشاره و بیان کرد:ما از مدیر این نمایشگاه دعوت کردیم تا به ایران بیاید و با امکانات و ظرفیت‌های ما آشنا شود. همچنین نشست های مشترکی با معاونت صنایع دستی و اتاق بازرگانی ایران و خانه فرش داشتیم؛ البته همه این اقدامات، بخشی از فعالیت‌ها برای انتخاب ایران به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه میلان بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت