برگزاری هم زمان نمایشگاه نفت و انرژی کیش و کنفرانس نفت – ایران ۲۰۱۸

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش و سومین کنفرانس نفت – ایران ۲۰۱۸ بهمن ماه سال جاری به طور هم زمان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

برگزاری هم زمان نمایشگاه نفت و انرژی کیش و کنفرانس نفت – ایران ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  ایران اکونومیست ؛ بر اساس تصمیم اعضای شورای سیاستگذاری کنفرانس در سومین نشست این شورا، با در نظر گرفتن شرایط موجود و همپوشانی قابل توجه اهداف و چشم انداز کنفرانس و نمایشگاه و نیز استقبال بیش از پیش شرکت های خارجی برای حضور در منطقه آزاد کیش و همچنین موافقت روسای هیات مدیره هشت انجمن بخش خصوصی نفتی کشور، رویداد چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش و سومین کنفرانس نفت – ایران2018 بهمن ماه سال جاری به طور هم زمان در جزیره کیش برگزار خواهد شد و به عتوان مهمترین و بزرگترین رویداد بخش خصوصی صنعت نفت ایران تبدیل شد.


    نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با سیر صعودی خود در طول سال های گذشته با استقبال چشمگیر فعالان بخش دولتی و خصوصی نفت همراه بوده و توانسته است جای خود را در میان بازیگران داخلی و خارجی نفت باز کند.

    از سوی دیگر کنفرانس نفت – ایران 2018 که در امتداد کنفرانس تهران و رونمایی از مدل جدید قراردادهای بین المللی صنعت نفت-IPC- کار خود را با هدف شناساندن توانمندی های بخش خصوصی نفتی به دولت و شرکت های بزرگ نفتی دنیا آغاز کرده و اکنون به تکیه گاه و تریبونی برای هشت تشکل بزرگ نفتی تبدیل شده است اینک در جایگاهی بین المللی نقش آفرینی می کند.

    براین اساس پیش بینی می شود هم زمانی این دو رویداد بزرگ حوزه نفت و انرژی، با استقبال بیش از پیش فعالان داخلی و خارجی این صنعت مواجه شود و در آستانه معرفی پروژه های بزرگ نفت و گاز از ایرانی، نویدبخش جذب سرمایه های خارجی و بکارگیری حداکثری از توانمندی های سازندگان و پیمانکاران داخلی باشد.

    چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش و سومین کنفرانس نفت – ایران 2018 در روزهای 2 تا 5 بهمن ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد که روزهای سوم و چهارم بهمن ماه به موضوع کنفرانس نفت-ایران 2018 اختصاص خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت