همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران در ساری برگزار می شود

عصر نمایشگاه- همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران در استان مازندران قطب گردشگری کشور برگزار می‌شود.

همایش و نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران در ساری برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»به نقل از مهر، بابک پزشکی دبیر اجرایی این همایش  بابیان اینکه این همایش مهرماه امسال و توسط شرکت توسعه گردشگری استان مازندران و با حمایت نهادها، سازمان‌های دولتی ذی‌ربط و دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار می‌شود افزود: شناسایی نقاط ضعف و چالش‌های موجود در صنعت گردشگری، برقراری تعامل و ارتباط متقابل میان دانشگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تلاش برای توسعه و ترویج نقاط قوت آن‌ها، ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری، اشتغال‌زایی و کارآفرینی با حضور گسترده مدیران ملی، مدیران ارشد سازمان‌های مرتبط، سرمایه‌گذاران بنام داخلی و خارجی، اساتید برجسته، پژوهشگران و دانشجویان این حوزه از اهداف این همایش بین‌المللی است.

    پزشکی در ادامه افزود از بخش‌های ویژهٔ این رویداد بحث و تبادل‌نظر در حوزه‌هایی نظیر؛ آسیب‌شناسی برنامه‌های توسعهٔ گردشگری و تعیین سیاست‌گذاری‌های متناسب با آن، توسعه گردشگری با حفظ منابع زیست‌محیطی، چشم‌انداز اقتصادی توسعه گردشگری و ... در قالب پنل ها، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و ارائهٔ مقالات تخصصی است.

    وی گفت در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی با حضور شهرداری‌ها، شرکت‌های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های تأمین‌کننده‌ خدمات موردنیاز هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی، مناطق آزاد کشور و ... نیز برگزار خواهد شد که فرصت مغتنمی برای معرفی تولیدات و خدمات شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.

    پزشکی گفت: پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند تا 10 شهریور 1395 مقالات خود را به دبیرخانهٔ همایش به ایمیل cer.mtdc@gmail.com ارسال کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت