مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

نمایشگاه کشاورزی در قزوین برگزار می شود

عصر نمایشگاه: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: ششمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته از ۱۴ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

نمایشگاه کشاورزی در قزوین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی نیک فطرت در این باره اظهار کرد: امروزه بخش کشاورزی فرصت های نهفته بسیاری را برای ایجاد اشتغال دارد همچنین این بخش و صنایع مرتبط با آن دارای زمینه های بسیاری برای سرمایه گذاری است.

    وی افزود: بهره گیری از فن آوری های برتر برای مکانیزه کردن فرآیند کاشت، داشت و برداشت محصولات، توسعه تولیدات گلخانه، گسترش صنایع تبدیلی و نهایتاً تأمین غذای سالم و بهداشتی به یکی از اولویت های مهم و تعیین کننده و مبنای سیاست گذاری و برنامه های اجرایی تبدیل شده است و برگزاری نمایشگاه ها می تواند گامی موثر در راستای دستیابی به این اهداف باشد.

    نیک فطرت بیان کرد: ششمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات از 14 لغایت 17 آذر ماه به مدت چهار روز با حضور بیش از 50 مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: این رویداد اقتصادی می تواند به ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات کمک کند.

    نیک فطرت خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران، اصفهان، زنجان، قزوین، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، همدان و مرکزی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : ششمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات از 14 لغایت 17 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدید متخصصان و علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت