مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد:

نمایشگاه صنایع‌دستی زنان کهگیلویه‌وبویراحمد برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی زنان این استان در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و توانمندی‌های زنان استان معرفی می‌شود.

نمایشگاه صنایع‌دستی زنان کهگیلویه‌وبویراحمد برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، فریبا رحمان‌پور ظهر امروز در نشست با بانوان فعال در دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به شعار سال یعنی "اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل"، اظهار داشت: زنان می‌توانند الگوی موفقی برای اثبات فرمایش مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی باشند.

    وی با بیان اینکه ابتدا و انتهای سال ٩5 مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است و با اشاره به شخصیت والای آن حضرت، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها الگویی برای زنان مسلمان است بلکه الگوی ارزنده‌ای برای همه انسان‌ها محسوب می‌شود.

    رحمانپور با بیان اینکه در حال حاضر زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران در اکثر جایگاه‌ها و نهادها از جمله دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و کارخانه‌جات حضور فعال دارند، تصریح کرد: خوشبختانه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سیاست‌مداران حضور زنان را نادیده نمی‌گیرند.

    وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه زنان و خانواده در این استان انجام شد، برگزاری هفتمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده در یاسوج را از مهم‌ترین این اقدامات عنوان کرد.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌های متنوعی برای حوزه بانوان و خانواده در نظر گرفته شده‌است، برگزاری ١٢ نشست کارگروه تخصصی زنان و خانواده در راستای شناسایی و رفع مشکلات زنان و خانواده را از مهم‌ترین این برنامه‌ها دانست.

    رحمان‌پور با اشاره به بررسی طرح پژوهشی مشکلات زنان و دختران روستایی در آخرین کارگروه سال 94، گفت: مصوب شد دانشگاه دولتی یاسوج در سال 95 این طرح را اجرا کند.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده راه‌اندازی کلینیک سلامت زنان در استان را از دیگر برنامه‌های در حال پیگری دانست و بیان کرد: طرح تاب‌آوری اجتماعی نیز در راستای تحکیم بنیان خانواده امسال اجرا می‌شود.

    وی با بیان اینکه مراحل مقدماتی تشکیل بانک اطلاعاتی تشکل‌های مردم نهاد استان در حوزه زنان و خانواده انجام شده‌است، از تکمیل این بانک اطلاعاتی تا پایان فروردین‌ماه خبر داد.

    رحمان‌پور با اشاره به اینکه بحث قانون حقوق کودک برای نخستین بار در حوزه بانوان استان دیده‌شده‌است، افزود: در پایان فروردین‌ماه در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده با دعوت از دبیر کارگروه کودک در وزارت دادگستری این بحث مطرح می‌شود

    وی از برگزاری دوره آموزشی دو روزه توانمندسازی مدیران زن در تیرماه خبر داد و گفت: در این دوره همه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مدیران زن استان در این دوره شرکت می‌کنند.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد برگزاری نمایشگاه معرفی دست‌ساخته‌ها و صنایع‌دستی زنان استان در اردیبهشت‌ماه را از دیگر برنامه‌ها عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور معاون حوزه روستایی و عشایری دفتر ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت