نمایشگاه عکس«چهار فصل فنلاند» در تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس «چهار فصل فنلاند» در مترو تجریش تهران برگزار می شود.

نمایشگاه عکس«چهار فصل فنلاند» در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، نمایشگاه عکس «چهار فصل فنلاند» توسط سفارت فنلاند در ایران و با همکاری معاونت فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو در ایستگاه متروی تجریش از 20 فروردین ماه برگزار می شود.

    این نمایشگاه پس از افتتاح در روز 20 فروردین ماه، به مدت 25 روز تا 15 اردیبهشت هر روز از ساعت 5:30 صبح تا 22:30 میزبان مردم است و مسافران مترو می توانند با حضور در این نمایشگاه شاهد مناظر بدیع و زیبایی از چهار فصل کشور فنلاند باشند.

    هری کمراینن سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نمایشگاه «چهارفصل فنلاند» و اکران آن در ایستگاه متروی تجریش گفت: متروی تجریش یک آتلیه بسیار خوب هنری است و وقتی نمایشگاهی در مترو برگزار می شود، به این معنی است که شهروندان نمی توانند از خودروی شخصی برای مراجعه به نمایشگاه استفاده کنند و همه باید با استفاده از مترو به این نمایشگاه بیایند.

    به گفته وی، فنلاند با پیشینه قوی در حفظ و پاسداشت محیط زیست، بعد از دیدن علاقه ایرانیان به این حوزه، تصمیم گرفت چنین نمایشگاهی را در ابعاد بزرگ مترو برپا کند.

    سفیر فنلاند که خود یکی از مسافران دائمی متروی تهران است، ادامه داد: در تمام طول زندگی‌ام برای حفاظت از طبیعت تلاش کرده ام و با دیدن ایرانیان که چنین روحیه ای دارند، به وجد آمده‌ام.

    کمراینن با اشاره به ویژگی‌های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه همزمان با سفر کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند در 20 فروردین ماه به ایران و با حضور آنان افتتاح می شود.

    به گفته وی، بخشی از عکس‌های به نمایش در آمده در این نمایشگاه متعلق به معاون کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند است. وی با سابقه 40 سال نمایندگی پارلمان، از فعالان حوزه محیط زیست و از دوستداران طبیعت بوده و در این زمینه عکس‌های به یادماندنی از فنلاند به تصویر کشیده است.

    هری کمراینن، از همه شهروندان تهرانی خواست تا به منظور آشنایی با طبیعت فنلاند از این نمایشگاه دیدن کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت