مدیرعامل اکسبیز مطرح کرد

اهمیت برنامه مشارکت همسان برندینگ رویداد است/ استالکس تجربه جدید صنعت نمایشگاهی ایران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه استالکس ۲۰۱۷ با تمام نقاط قوت و ضعف خود تمام شد و نشان داد این صنعت توانایی و استعداد برگزاری یک رویداد کاملا تخصصی را دارد .

اهمیت برنامه مشارکت همسان برندینگ رویداد است/ استالکس تجربه جدید صنعت نمایشگاهی ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»؛ مدیرعامل اکسبیز در یادداشتی مطرح کرد به تمامی دوستان عرض کردیم که مهمترین آیتم برای ما تجربه قرار گیری در یک غرفه نمایشگاهی و درک حس غرفه داران بود که شکر خدا محقق شد .

    اینکه هر از گاهی دو ، سه روز در یک غرفه، ساعتهای متمادی بنشینید و نور یک پرژکتور در چشمانتان باشد و لبخند بزنید به بازدیدکنندگان نمایشگاه، تجربه جدیدی به شما می دهد که با نگرشی دیگر به نمایشگاه ها و غرفه نمایشگاهی نگاه کنید و مشاوره بدهید. تجربیات و یافته های مشارکت در نمایشگاه به حدی است که به نظرم داشتن غرفه در یک نمایشگاه تخصصی (البته با داشتن پیش فرضهای علمی در زمینه نمایشگاه) با شرکت در یک ورکشاپ تخصصی در زمینه نمایشگاه ها برابری می کند.

    در این نمایشگاه یاد گرفتیم که "داشتن برنامه" پیش از مشارکت در نمایشگاه به اندازه "برند" اهمیت دارد.


    تقارن این نمایشگاه با نمایشگاه گردشگری پارس، اتفاق بسیار جالبی بود که باعث شد بتوانیم با دیدی جدید و انگیزه بیشتر مقوله ارتباط صنعت نمایشگاهی و گردشگری (مایس توریسم) را بررسی کنیم و ملاقاتهایی داشته باشیم که در حالت عادی هماهنگی برای آن امکان پذیر نبود . از این جهت استالکس موفق به ایجاد یک تحول برای صنعت نمایشگاهی شد که بازخورد آن را حتما در آینده مشاهده خواهیم کرد.


    در زمینه ورکشاپهای برگزار شده هم که به عقیده ما کیفیتی بالاتر از حد انتظار داشت ، تجربه بسیار عالی ای خواهد بود برای اینکه بتوان اهالی محترم صنعت نمایشگاهی را به سمت خواندن مطالب علمی در زمینه این صنعت تشویق کرد و رسانه های این صنعت را به سویی کشاند که سهم مطالب رو علمی را به نسبت خبر نمایشگاهی بیشتر کنند ( هم اکنون به عقیده ما سهم مطالب علمی به نسبت خبر نمایشگاهی کمتر از 5 درصد است).


    در نهایت برای مجری محترم از خداوند بزرگ آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای برگزاری هرچه بهتر دوره های بعدی این نمایشگاه را داریم.


    اکسبیز
    حمید شهابیان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت