عضوشورای اسلامی شهر تهران؛

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه های بزرگ / شهرآفتاب راه حل نمایشگاه های پرمخاطب تهران است

عصر نمایشگاه- عضوشورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرآفتاب راه حل نمایشگاه های پرمخاطب تهران و چاره کار ترافیک اطراف نمایشگاه بین المللی است.

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه های بزرگ / شهرآفتاب راه حل نمایشگاه های پرمخاطب تهران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», محمد علیخانی عضوشورای اسلامی شهر تهران در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: سالهاست که ما به دنبال راه حلی برای رفع مشکل ترافیک در اطراف نمایشگاه بین المللی تهران در چمران بودیم و نمایشگاه شهر آفتاب برای حل این مشکل تاسیس شد.
    و به نظرمن بهترین راه حل برای رفع این مشکل برگزاری نمایشگاه های بزرگ و منجر به ترافیک در شهر آفتاب و برگزاری  نمایشگاه هایی که بار ترافیکی کمتری ایجاد میکنند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است . البته این امر نیاز به همکاری سازمان های مختلف از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد. البته فضای نمایشگاه شهرآفتاب نیز مناسب این امر هست و مذاکراتی برای تحقق این امر در حال انجام می باشد.
    وی در خصوص سرمایه گذاری در شهر آفتاب نیز افزود: قرار بود در دوره مدیریت قبلی این مرکز در قبال بدهی ها به بانک شهر واگذار شود که این اتفاق نیفتاد و عملی نشد و ما هم زیاد موافق این امر نیستیم که شهرداری چنین اقدامی را بابت بدهی های خود انجام دهد. به نظر من این بدهی ها به طریق دیگری جبران شود.
    به نظر من این مرکز نمایشگاهی باید بیش از پیش تقویت شود و خط مترو نیز باید تقویت شود چراکه هم اکنون یک قطار با فاصله حرکت بالای 40 دقیقه به این نمایشگاه سرویس می دهد. واین به خاطر کمبود واگن در مترو تهران است که ما هم اکنون نیاز به 2000 واگن و 10 هزار میلیارد تومان تامین مالی در این خصوص داریم که تلاش هایی برای تامین منابع مالی پایدار در این زمینه انجام می شود و امیدواریم با طرح های در دست اقدام که بخشی در بودجه امسال و بخشی در بودجه سال آینده دیده می شود این کار سریع تر پیش رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت