مدیر بازاریابی سایپادیزل خبر داد:

حضور پررنگ سایپادیزل در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران

عصر نمایشگاه- مدیر بازاریابی سایپادیزل گفت: این شرکت با نمایش محصولات جدید و متنوع خود، در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت.

حضور پررنگ سایپادیزل در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از سایپا نیوز؛ بهمن احمدنیا ضمن اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران، علاوه بر نمایش کامیون فوق سنگین ولوو FH750 که اخیراً به عنوان قوی ترین کامیون ایران رونمایی شد، با نمایش و معرفی 8 خودروی سنگین دیگر، آخرین دستاوردهای نوین صنعتگران خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.
    وی افزود: با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه و حضور فعالان حوزة حمل و نقل و راهسازی کشور، شرکت سایپادیزل با سبدی متنوع از محصولات و مطابق با نیاز حوزه های مهم زیرساخت کشور،  خودروهای خود را در رده  های قیمتی و کاربری های مختلف به نمایش خواهد گذارد تا بتواند درخواست های موجود در این بخش از بازار را پوشش دهد.
    احمدنیا اضافه کرد: این محصولات در بخش کشنده: شامل کامیون های ولوو FH750، ولووFH500‌، ولوو FH460، ولوو FM460 و کاوه KT420 می باشند. همچنین در بخش کمپرسی کامیون ولوو FMX، در حوزة باری کامیون های ولوو FM460 و رنو D Wide و کامیونت فوتون نیز به عنوان محصول ردة سبک سایپادیزل، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
    مدیر بازاریابی سایپادیزل تاکید کرد: با توجه به گردهمایی بخش های متنوعی از صنایع و حوزه های مرتبط با حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته در این نمایشگاه، بستر مناسبی برای ایجاد تعامل سازنده و برقراری ارتباط همکاری میان خودروسازان تجاری ، نهادها، سازمان ها و قطعه سازان مهیا شده است که سایپادیزل با این هدف در رویداد یاد شده حضور خواهد داشت.
    گفتنی است، دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران، همزمان با هفته حمل و نقل و از 26 الی 28 آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که شرکت سایپادیزل در فضای باز نمایشگاهی، میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت