هیات تجاری اتاق ایران به سرپرستی غلامحسین شافعی به هلند سفر می‌کند

عصر نمایشگاه- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با همکاری اتاق مشترک ایران و هلند، از ۸ لغایت ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری هیاتی تجاری به سرپرستی غلامحسین شافعی به هلند اعزام می‌کند.

هیات تجاری اتاق ایران به سرپرستی غلامحسین شافعی به هلند سفر می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران,هیات تجاری اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک ایران و هلند به سرپرستی غلامحسین شافعی، رئیس پارلمان بخش خصوصی، از 8 تا 12 بهمن‌ماه به هلند اعزام می‌شود.

    با توجه به ظرفیت‌سنجی صورت گرفته، توصه می شود فعالان حوزه کشاورزی (بذر، خاک، تولیدات، شیلات، دام‌پروری، و...)، انرژی‌های پاک، صنایع و امور مربوط به آب و آبیاری، بهداشت و درمان، لجستیک و حمل‌ونقل، و صنایع مربوط به نفت و گاز و پتروشیمی در این هیات حضور داشته باشند.

    طبق اعلام امور بین الملل اتاق ایران، اولویت با اعضای اتاق ایران و افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند. بر این اساس علاقه‌مندان به فعالیت تجاری با کشور هلند می‌توانند با مراجعه به این لینک مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

    مدارک لازم برای ثبت‌نام بدین شرح است:

    1-ارائه فیش واریزی به صورت علی‌الحساب به مبلغ 9 میلیون تومان  به حساب شماره 0105994103006 بانک ملی ایران شعبه خشایار به نام اتاق بازرگانی ایران (هزینه سفر شامل پرواز اکونومی، اقامت در اتاق سینگل هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و درون‌شهری برنامه‌های رسمی، اخذ روادید، و دریافت بیمه مسافرتی است)

    در صورت درخواست بلیت کلاس بیزنس مبلغ 3 میلیون تومان به مبلغ فوق افزوده خواهد شد.
    برای افرادی که عضو اتاق نیستند یا اعتبار کارت عضویتشان خاتمه یافته است، 15 درصد به مبلغ مذکور افزوده خواهد شد.
    2-  سه قطعه عکس رنگی جدید

    3-  تصویر صفحه نخست گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

    4-  تکمیل فرم درخواست روادید شنگن از سفارت هلند توسط متقاضی به صورت تایپ شده در فایل پی‌دی‌اف و ضمیمه آن به مدارک لازم مذکور

    علاقه‌مندان حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه ششم دی‌ماه 1396 برای ثبت‌نام فرصت دارند و با توجه به ضرورت هماهنگی‌های لازم و فرایند دریافت روادید شنگن، مهلت مذکور به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

    برنامه پروازی رفت:

    حرکت از تهران (ساعت 06:00 بامداد یکشنبه 28 ژانویه برابر با 8 بهمن) ـ ورود به آمستردام (09:30 بامداد) / هواپیمایی هما (ایران ایر)

    برنامه پروازی برگشت:

    حرکت از آمستردام (11:30 بامداد پنجشنبه یکم فوریه برابر با 12 بهمن) ـ ورود به تهران (19:30 شامگاه پنجشنبه یکم فوریه برابر با 12 بهمن) / هواپیمایی هما (ایران ایر)

    شماره تلفن 85732367   نیز برای ثبت‌نام و تحویل مدارک یا در صورت نیاز به توضیح موارد خاص اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت