نمایشگاه بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی از سوم تا ششم دی‌ماه با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایسنا، سومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی امسال در حالی برگزار می‌شود که برگزارکننده این نمایشگاه خبر از رشد 25 درصدی مشارکت‌کنندگان آن داده است.

    محمود صدیقی گفت: سومین دوره این نمایشگاه در مساحتی حدود 11 هزار متر مربع پیش‌بینی شده که 110 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در آن ثبت‌نام کرده‌اند؛ ضمن اینکه از کشورهای فرانسه، ایتالیا و اسپانیا نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه  فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل تجیهزات بیمارستانی در کشورمان است، خاطرنشان کرد: هیات‌هایی از کشورهای لبنان، افغانستان و عراق نیز در نظر دارند در طول برگزاری نمایشگاه از آن دیدن کنند.

    وی معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه ساخت بیمارستان و تجهیزات و تاسیسات مرتبط، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری افراد یا واحدهای سرمایه‌گذار، بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود، ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی در موضوعات مرتبط با نمایشگاه و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

    صدیقی خاطرنشان کرد: آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، تبادل فناوری و محصول میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

    بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، وی در ادامه به ظرفیت بالقوه شرکت‌های داخلی در سرمایه‌گذاری در صنعت بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر فرصت‌هایی که در این زمینه پیش روی سرمایه‌گذاران ایرانی وجود دارد، ایتالیا و کره جنوبی برای ساخت بیمارستان در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

    صدیقی با بیان اینکه این نوع نمایشگاه در کشورمان نوپا است، افزود: از روسای بیماستان‌های کشور، مدیران فنی و سایر صاحب‌نظران در این حوزه برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده است تا آخرین تجهیزات، تاسیسات و امکانات بیمارستانی را در این نمایشگاه مورد بررسی قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت