یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران

عصر نمایشگاه- سیستان و بلوچستان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران حضور می یابد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود و سیستان و بلوچستان نیز در این نمایشگاه حضوری متفاوت خواهد داشت.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه های مختلف سیستان و بلوچستان برای حضور هدفمند در این دوره افزود: برای اولین بار ایجاد خانه های بوم گردی و عشایری، معرفی مسیرها و ظرفیت های گردشگری استان بویژه گردشگری دریایی از برنامه هایی است که برای شرکت در این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

    این مسئول ادامه داد: حضور فعال دفاتر خدمات مسافرتی و حضور جامعه هتلداران سیستان و بلوچستان نیز از دیگر برنامه های شرکت در این نمایشگاه میباشد.

    وی با اشاره به معرفی سوغات و غذاهای محلی استان و معرفی جشنواره ها و رویدادهای خاص استان در این نمایشگاه گفت: حضور گروه موسیقی دوچاپی بلوچستان و رقص شمشیر سیستان توزیع اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری از جمله برنامه های معرفی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران میباشد.
    میرحسینی با اشاره به ایجاد کارگاه زنده تولید صنایع دستی در این نمایشگاه بیان کرد: انجام تورهای ویژه نمایشگاه، فعال کردن غرفه کودک با معرفی عروسک های نمادسیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های شرکت در این نمایشگاه است.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: ارائه ظرفیت خالی هتل های استان به عنوان هدیه به تعداد 100نفر، شاهنامه خوانی در نمایشگاه و معرفی ظرفیت های ویژه استان مانند موج سواری از برنامه هایی است که برای نخستین بار در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    گفتنی است؛  این نمایشگاه از سوم الی ششم بهمن ماه امسال در تهران برگزار میشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت