چهارمین رویداد خودرویی ایران (۱۸)

مدیر نمایندگی آمیکو در کرمان: تا کنون بیش از ۳۰۰ دستگاه از پیکاپ جدید آمیکو به تولید رسیده است

عصر نمایشگاه- جواد حسن زاده، مدیر نمایندگی کرمان آمیکو، در حاشیه هشتمین نمایشگاه خودروی کرمان از آغاز عرضه پیکاپ آسِنا در کرمان و استقال خوب مشتریان این شهر خبر داد.

مدیر نمایندگی آمیکو در کرمان: تا کنون بیش از ۳۰۰ دستگاه از پیکاپ جدید آمیکو به تولید رسیده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، حسن زاده با اشاره به این خبر گفت: استان کرمان یکی از بخش‌های فعال کشور در حوزه کشاورزی، معدن و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده و اکثر فعالان این حرفه‌ها نیاز به خودرویی دارند که هم قابلیت حمل بار و عبور از مسیرهای خارج جاده را داشته باشد هم فضای کافی برای سرنشینان ارائه کند. در نتیجه با توجه به توانایی‌های مختلف پیکاپ جدید آمیکو و پیشرانه دوگانه سوز قدرتمند ساخت میتسوبیشی، عرضه این محصول را در دو نسخه تک کابین و دو کابین آغاز کرده‌ایم و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، آمار فروش خوبی را به ثبت خواهیم رساند.
    حسن زاده در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فروش آسِنا افزود: در حال حاضر نسخه تک کابین با قیمت 115 میلیون تومان و نسخه دو کابین با بهای 148 میلیون و 750 هزار تومان و موعد تحویل دو هفته‌ای به فروش می‌رسد. در شرایط اقساطی نیز نیمی از بهای خودرو در زمان ثبت‌نام و باقیمانده آن طی اقساط 12 الی 24 ماهه با کارمزد 18 الی 16 درصد دریافت می‌شود. از طرفی کشاورزان عزیز می‌توانند از شرایط لیزینگ توافق شده بین شرکت آمیکو و بانک صنعت و معدن نیز استفاده کرده و از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.
    مدیر نمایندگی کرمان آمیکو در ادامه سخنانش استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی کرمان از پیکاپ جدید این شرکت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: طی سه روز گذشته نه‌تنها تعداد زیادی از مردم به بازدید از آسِنا پرداختند بلکه تا کنون حدود 30 مورد ثبت‌نام اولیه نیز داشته‌ایم که طی هفته آینده با انجام روند اداری و پرداخت مبالغ، ثبت نهایی خواهند شد.
    حسن زاده در انتها افزود: آسنا در سایت اصلی شرکت آمیکو در شهر مرزی جُلفا ساخته می‌شود و تاکنون بیش از 300 دستگاه از آن از خط تولید خارج شده‌اند.
    بد نیست اشاره کنم که آمیکو آسنا از قلب 2378 سی‌سی تنفس طبیعی با توان 143 اسب بخار نیرو می‌گیرد و در یکصد کیلومتر ترکیبی 10.7 لیتر بنزین می‌سوزاند. این پیشرانه ساخت کمپانی میتسوبیشی ژاپن بوده و با استاندارد آلایندگی یورو5 مطابقت کامل دارد. از دیگر امکانات و تجهیزات این پیکاپ 5.5 متری نیز می‌توان به 2 کیسه هوا، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، رهیاب با نقشه ایران، جک خودکار بالابر کاپوت، فرمان هیدرولیک، قفل دیفرانسیل مکانیکی خودکار محور عقب، نمایشگر 7 اینچی داشبورد، روکش چرم صندلی‌ها، تهویه مطبوع خودکار و درهای تقویت‌شده اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت