چهارمین رویداد خودرویی ایران (۱۹)

مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان: نمایشگاه خودرو کرمان به جایگاه واقعی خود دست یافته است

عصرنمایشگاه- برگزار کننده نمایشگاه خودرو کرمان گفت: نمایشگاه خودرو کرمان به جایگاه واقعی خود دست یافته است.

مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان: نمایشگاه خودرو کرمان به جایگاه واقعی خود دست یافته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، حمیدیان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب افزود: هشتمین نمایشگاه خودرو و قطعات کرمان در حال برگزاری است و خوشبختانه ما موفق شده ایم نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان را به جایگاه واقعی آن در کشور برسانیم و امیدواریم با توجه به این که استان کرمان دومین قطب خودروسازی کشور محسوب می شود در آینده نزدیک به جایگاه بسیار بالاتری نیز دست یابد.
    وی افزود: این دوره از نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع در حال برگزاری است و شرکت هایی چون گروه خودرو سازی سایپا با زیر مجموعه های خود مانند سایپا سیتروین، سایپا پارس خودرو، سایپا دیزل و سایر شرکت های بخش خدمات و قطعات خود در این نمایشگاه حاضر هستند.
    وی ادامه داد: همچنین  ایران خودرو ایران خودرو دیزل، کرمان موتورو کارمانیا  با تمام محصولات و بسیار قدرتمند حضور یافته اند ولی متاسفانه دو خودروسازی کرمانی در این نمایشگاه حضور نیافتند.، آرین دیزل و آمیکونیز از جمله شرکت های دیگر حاضر در این نمایشگاه می باشند.
    وی افزود : البته ما بسیار علاقه مند بودیم که میزبان شرکت های وارد کننده خودرو نیز باشیم که متاسفانه به دلیل بحث ثبت سفارش این امکان حاصل نشد.
    و در بخش قطعات با حدود 50 شرکت تولید کننده و وارد کننده قطعات و همچنین شرکت های تولید و وارد کننده تجهیزات تعمیرگاهی حضور دارند.
    حمیدیان در خصوص نوآوری در این دوره گفت:  سعی کردیم در این دوره یک نوآوری داشته باشیم و آن اختصاص فضایی به اتحادیه صنف تعمیرکاران بود که مردم بتوانند سوالات خود را در خصوص کیفیت قطعات و خودروها با این دوستان مطرح کنند.
    وی در خصوص دوره های آتی این رویداد افزود:  امیدواریم فضای نمایشگاهی کرمان افزایش یابد تا با متراژ بالاتر و توانمندی بیشتر این نمایشگاه را برگزار کنیم و طبق سند چشم اندازی که در دست داریم امید واریم این نمایشگاه را در متراژ زیر بنایی 30 هزار متر مربع برگزار کنیم.
    وی در خصوص صنعت نمایشگاهی و نمایشگاه های صنعت خودرو نیز افزود: صنعت نمایشگاهی بسیار قدرتمند در حال پیشروی است و دیدگاه های مدیران نیز نسبت به این صنعت تغییر کرده و از آن حمایت می کنند.
    وی در پایان گفت : نمایشگاه کرمان نیز در بخش خودرو توانسته از رتبه های بسیار پایین به رده سه یا چهار برسد و این به دلیل رونمایی هایی است که در این نمایشگاه صورت می گیرد و همچنین به دلیل شرایط فروش ویژه ای است که در این نمایشگاه به مردم اریه می شود.
    هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان از 5 تا ٨ دی ماه با حضور بیش از 60 شرکت بین المللی خودرویی و قطعه سازان داخلی ایران در حال برگزاری است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت