از سوی معاونت فرهنگی بیان شد

تخفیف ۵۰ درصدی بلیت قطارها برای مراجعان به نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- فراهم کردن امکان تخفیف بلیت‌های قطار برای مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب، از جمله برنامه‌ها برای جلوگیری از افت آمار بازدیدکنندگان از «شهر آفتاب» است.

تخفیف ۵۰ درصدی بلیت قطارها برای مراجعان به نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، باتوجه به برگزاری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در «شهر آفتاب» و دغدغه‌های موجود درباره‌ی افت مخاطب و بازدیدکننده از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد درصدد امضای تفاهم نامه با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) در خصوص اعمال تخفیف از قطارهای مسافربری برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، به عنوان یکی از راه‌‌حل‌های مقابله با افت احتمالی آمار بازدید در «شهر آفتاب» است.

    از آن‌جایی که براساس موقعیت شهر آفتاب؛ مراجعان نمایشگاه از استان‌هایی مثل قم، البرز، قزوین و ... می‌توانند راحت‌تر از گذشته و حتی در قالب سفر فرهنگی یک روزه در «شهر آفتاب» حضور یابند و همچنین برای تسهیل امکان حضور دانش‌آموزان و دانشجویان از این استان‌ها؛ معاونت فرهنگی درصدد نهایی کردن تفاهم‌نامه‌ای با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) است تا براساس آن استفاده‌کنندگان از قطارهای مسافربری که قصد آن‌ها حضور در نمایشگاه کتاب است،از تخفیف 25 درصدی از سوی رجا و 25 درصد دیگر از سوی معاونت فرهنگی برخوردار شوند و بلیت قطارها با تخفیف کلی 50درصد در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

    بر اساس این گزارش، مراحل اصلی بررسی و توافقات نهایی درباره‌ی این طرح صورت گرفته و در همین هفته امضای آن نیز قطعی می‌شود.

    گفتنی است ،ارائه‌ی بن دانش‌آموزی برای اولین نیز بخشی از تمهدیات درنظر گرفته شده برای جلوگیری از افت بازدیدکنندگان به ویژه در حوزه‌ی کتاب کودک و نوجوان است.

    همچنین از دیگر تسهیلات رفاهی دیگر که برای جذب مخاطب به «شهر آفتاب» در نظر گرفته شده، می‌توان به احداث و 20هزار پارکینگ در دو سوی بزرگراه خلیج فارس اشاره کرد که برای آن دسته از مراجعان که با خودرو شخصی به «شهر آفتاب» می‌آیند؛ یک مسئله‌ی قابل تامل است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت