چهارمین رویداد خودرویی ایران (۲۰)

استقبال کرمانی ها از مسابقه عکاسی سایپا

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی سایپا با اشاره به تاکید مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا مبنی بر توسعه کیفی و قدرتمندانه محصولات سایپا در کشور گفت:در نمایشگاه کرمان باقدرت ظاهر شدیم و ۳ محصول جدید از خانواده سایپا را معرفی کردیم.

استقبال کرمانی ها از مسابقه عکاسی سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» ، حقیقی در حاشیه هشتمین نمایشگاه کرمان با بیان این مطلب اظهار کرد: در این نمایشگاه برای اولین بار یک مسابقه تلگرامی به نام من یک کرمانی هستم را برای بازدید کنندگان در نظر گرفتیم تا با محصولات سایپا سلفی بگیرند و در این مسابقه شرکت کنند.


    او افزود:استقبال از این مسابقه بی‌نظیر بوده و تعداد بسیار بالایی عکس برای ما ارسال شده است که انشالله در هفته آینده با بررسی آنها به 10 عکس برتر این مسابقه جوایز نفیسی را اهدا خواهیم کرد.


    حقیقی در خصوص نمایشگاه و محصولات سایپا نیز تصریح کرد: طبق آمار مجری نمایشگاه حدود 105 الی 110 هزار نفر در این رویداد شرکت کردند که نشان از استقبال خوب مردم دارد.


    مدیر روابط عمومی سایپا ادامه داد: در سال جاری در غرفه سایپا 14 محصول ارائه شد که 3 خودرو  از محصولات جدیدی بود که قرار است به زودی وارد بازار شوند.


    او با اشاره به اینکه کوئیک یکی از 3 محصول جدیدی است که  قرار است به زودی به بازار عرضه شود، خاطرنشان کرد:این خودرو از آپشنهای روز بهره می برد و طراحی جدید و جذابی دارد.


    حقیقی گفت:محصول دیگر سایپا چانگان است که پیش از این مردم با مدل CS35 آن آشنا شدند و حالا قرار است محصولات جدید آن را به بازار عرضه کنیم،  C4 نیز آخرین محصول ارائه شده در نمایشگاه، حاصل شراکت سایپا و سیتروئن است که برای اولین بار در کرمان رونمایی شد و مورد استقبال قابل توجه قرار گرفت.


    حقیقی در پایان با اشاره به فروش محصولات و نقش روابط عمومی تصریح کرد: در این نمایشگاه سایپا بیشترین نمایندگی فروش را داشت که هر یک در غرفه‌های بزرگ و مجزا مشغول به پیش فروش خودروهای سایپا بودند،  در همین حین از 1500 نفر نظر سنجی مستقیم به عمل آمد و 4500 سوال نیز در خصوص محصولات و شرکت پرسیده شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت