رئیس اتاق تعاون هرمزگان خبرداد

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در بندرعباس

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در بندرعباس گفت: این نمایشگاه نسبت به دوره قبل از نظر تعداد غرفه‌ها ۴۰درصد افزایش خواهد داشت.

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در بندرعباس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از فارس ,عباس سالاری ظهرامروز در بندرعباس، بابیان اینکه 65 شرکت در ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اعلام حضور کرده‌اند اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 8هزار متر مربع برگزار و بیش از 3هزار و 500متر متر مربع غرفه ایجاد می‌شود.
    وی در ادامه از مشارکت شرکت‌هایی از استان‌های هرمزگان، تهران، اصفهان، تبریز، یزد، البرز و مازندران خبرداد و افزود: افتخار می‌کنیم که از 65 شرکت حاضر در این نمایشگاه بیش از 40درصد شرکت‌کنندگان از میان شرکت‌های تولیدی هرمزگان هستند.
    رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در بندرعباس گفت: با توجه به مناسب بودن رونق ساخت و ساز در بندرعباس شرکت‌ها برای معرفی آخرین دست‌آوردهای صنعت ساختمان در این شهر همواره استقبال کرده‌اند.
    سالاری همچنین ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های متقاضیان احداث ساختمان کاهش هزینه احداث و استفاده از مصالح با کیفیت است که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند به این موضوع نیز کمک کند.
    وی از حضور 2 شرکت دانش بنیان در ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بندرعباس خبرداد و گفت: حضور بیش از 20شرکت تولیدی هرمزگانی در این نمایشگاه که40درصد شرکت‌کننده‌ها را به خود اختصاص داده از افتخارات استان است.
    رئیس اتاق تعاون هرمزگان با تشریح علت استقبال بی‌سابقه شرکت‌های تولیدی هرمزگان در نمایشگاه تخصصی ساختمان خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان، اکنون جای خود را در استان پیدا کرده، در حالی که قبلا این‌گونه نبود و بایستی از ظرفیت ادارات برای برگزاری نمایشگاه‌ها و حضور شرکت‌ها استفاده می‌شد، اما با لمس بازخورد و نتایج حضور شرکت‌ها در نمایشگاه این استقبال صورت پذیرفته است.
    سالاری در پایان با اشاره به تاریخ برگزاری این نمایشگاه افزود: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از تاریخ 12 الی 15 دی‌ماه سال جاری در محل سایت نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس برگزار و شهروندان می‌توانند از ساعت 17 لغایت 22از غرفه‌ها بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت