یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای در تهران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای امروز (سه شنبه) آغاز به کار کرد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای در تهران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که در فضای 12 هزار مترمربع برپا شده، بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی از جمله ترکیه، چین، جمهوری کره، تایوان، اتریش، ایتالیا و انگلیس؛ نوین ترین کالاها، خدمات و صنایع خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
    در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای که در فضای 12 هزار مترمربع برپا شده، بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.
    «داوود آدینه» دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: یکی از ملزومات زندگی در شهرها به ویژه شهرهای بزرگ و کلانشهرها، ایجاد مجتمع های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای است تا شهروندان بتوانند در زمانی مناسب، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
    وی با اشاره به حضور کمرنگ خارجی ها در این دوره از نمایشگاه گفت:با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات داخلی پاسخگوی این صنعت در داخل است، فروشگاه های کشور بیشتر از تجهیزات داخلی استفاده می کنند و برخی آنها در سال های گذشته به تولیدکنندگان این لوازم و تجهیزات تبدیل شده اند.
    آدینه از حضور برخی شرکت های داخلی حاضر در این نمایشگاه، در نمایشگاه «یوروشاپ» آلمان خبر داد و افزود: این شرکت های ایرانی حتی برای صادرات تولیدات خود با خارجی ها وارد مذاکره شده اند.
    وی، توسعه استارتاپ ها و فروش مجازی را خطری برای این صنعت ندانست و گفت: فروش اینترنتی و الکترونیکی یکی از گزینه های اصلی فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای کشور است.
    رئیس نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت با بیان اینکه خانواده ها برای خرید انبوه، ناگزیر به خرید فیزیکی هستند، افزود: نمی توان روزی را متصور شد که گزینه فروش فیزیکی از بین برود.
     در این نمایشگاه فروشگاه های زنجیرهای (دولتی، تعاونی و خصوصی)، مجتمع های فروشگاهی و رسـتوران های زنجیـره ای ارائه دهنده مـواد غـذایـی، شـوینـده، آرایـشی بـهـداشـتی، پـوشـاک، کـیـف وکـفش، لـوازم خانـگی، مبلـمان، صنـایع دستی، صـوتی و تـصـویری، تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی شامل قفسه های فروشگاهی، سبدهای حمل کالا، یخچال های ویترینی و سردخانه، صنـدوق و ریل کنـار صندوق، بـارکد زن، بـارکـد گیر، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان نرم افزار های فروشگاهی، سـازندگان آسانسور و پله برقی، دستگاه های مـخصوص ورودی پـارکینگ،سازندگان درب های الکترونیکی، دستگاه های ایمنی و حـفاظـتی و دستگاه های بسته بندی فروشگاه های زنجیره ای وخدمات جانبی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
    حمایت از کالاها و محصولات داخلی، آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت، توسعه صادرات کالاهای داخلی، معرفی محصولات ایرانی قابل رقابت در بازارهای جهانی، خرید آسان، مطمئن و سریع، ایجـاد رقابت در تـولیـد، ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه های زنجیره ای، کنترل و نظارت سازمان یافته بر بهداشت و سلامت کالاها، نرخ گذاری و نظارت در قیمت ها و آشنایی با آخرین فناوری های حوزه تجهیزات فروشگاهی، از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
    یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا،خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای از امروز تا 15 دی، هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت