دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی شهدای گیلان بیان کرد

برپایی نمایشگاه‌های محتوایی در حاشیه کنگره ملی شهیدان گیلان

عصر نمایشگاه- دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی شهدای گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه «از خاتم تا منجی» گفت:از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه توانمندی‌ها و کارهایی است که بسیج در دوران دفاع مقدس انجام داده و نمایشگاه محتوایی از جمله این برنامه‌ها است تا مسئله اعزام به جبهه‌های اقشار مختلف مردم را نشان دهد.

برپایی نمایشگاه‌های محتوایی در حاشیه کنگره ملی شهیدان گیلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ،سرهنگ عنایت رضایی‌پور در حاشیه آماده سازی نمایشگاه «از خاتم تا منجی» اظهار کرد: برنامه‌های این نمایشگاه از زمان ورود اسلام به ایران شروع می‌شود و تحولات مختلف انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

    وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: امیدواریم بحث اقدام و عمل را از حالت شعاری، مقاله نویسی و همایش بیرون آورده و تمام نهادها با یاری دادن یکدیگر مرحله اقدام و عمل را که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، فرهنگ‌سازی کنیم.

    معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان به نهادینه‌سازی تفکر اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره‌ای داشت و گفت: تمام سازمان‌ها اعم از اداری، نظامی، کشوری و لشکری باید همگام و منسجم در یک مسیر و متحد باشند تا مرحله اقدام و عمل را در کشور نهادینه کنیم.

    رضایتی‌پور افزود: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه توانمندی‌ها و کارهایی است که بسیج در دوران دفاع مقدس انجام داده و نمایشگاه محتوایی از جمله این برنامه‌ها است تا مسئله اعزام به جبهه‌های اقشار مختلف مردم را نشان دهد.

    معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه نمایشگاه محتوایی، زمان ثبت‌نام به جبهه‌ها، اعزام به جبهه‌ها، جنگ و نبرد و نقش اقشار مختلف مردمی در جنگ را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: به تصویر کشیدن بحث اقتصاد مقاومتی که بیشترین هدف ما تمرکز در اقدام و عمل است نیز یکی دیگر از وظایف این نمایشگاه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت