برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور (APM)

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور (APM) از ۲۳ الی ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ در شهر سنگاپور کشور سنگاپور برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور (APM)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور (APM) نمایشگاه و کنفرانس برتر صنایع دریایی، کشتی سازی، قایق های تجاری و فراساحل در آسیاست. در این رویداد 15000 تصمیم گیرنده، مالک کشتی، سازنده کشتی و سایر فعالان کلیدی صنایع دریایی و فراساحل آسیا را در مدت ٣ روز ملاقات خواهید کرد. شما نیز در نمایشگاه برتر صنایع دریایی و فراساحل آسیا به جمع 1500 شرکت کننده بین المللی بپیوندید، برندتان را معرفی کنید و به تبادل ایده و ایجاد ارتباط با تصمیم گیران و افراد صاحب نفوذ این بخش بپردازید. نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور رویدادیست که باید در آن فناوری ها و محصولات جدید را مشاهده کرد، با همتایان صنعتی ارتباط برقرار نمود و به فراگیری چگونگی رفع چالش های این صنعت از متخصصان برجسته بین المللی پرداخت. در نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور حضور یابید و به آسانی به ارتباطات، فعالیت و معلومات جدید دست پیدا کنید.

    دلایل شرکت و بازدید از این رویداد:
    ١٣ دوره برگزاری با حضور بی سابقه بازدیدکنندگان
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور از قدیمی ترین و موفق ترین رویدادهای دریانوردی با حضور بی نظیر شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در آسیا است. چهاردهمین دوره آن نیز رویدادی در تقویم رویدادهای آسیاست که نباید آن را از دست داد.

    مرکز تجاری پویا
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور مکانی ایده آل برای ارائه آخرین پیشرفت های فناوری، تجهیزات و خدمات است. با افزایش حضور شرکت ها به میزان متوسط ٢٥٪ در هر دوره، انتظار می رود نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور2018در وسعت 21000 متر مربع در ٦ سالن برگزار گردد.

    حضور جهان دریانوردی و فراساحل در آسیا
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور دنیای دریانوردی و فراساحل را به آسیا متصل می سازد. در این رویداد خریداران، شرکت ها و صاحبان نفوذ صنایع برای خرید، فروش، ایجاد ارتباط و فراگیری دوجانبه با یکدیگر ملاقات می کنند.

    شما نیز در جمع15000 شرکت بین المللی خدماتی و تولیدی از بیش از 60 کشور جهان شامل ١٦ پاویون بین المللی که پیش بینی می گردد در در نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور 2018 حضور یابند، باشید. در این رویداد بیش از 15000 متخصص از آسیا و 50 تاثیرگذار صنایع را در یک مکان و در مدت ٣ روز ملاقات خواهید کرد.

    پاویون ها
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور قویا توسط انجمن های بین المللی و نهادهای دولتی حمایت می شود. نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور 2014 توسط ١٦ پاویون از کشورهای استرالیا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، مالزی، نروژ، رومانی، سنگاپور، کره جنوبی، هلند، تایوان و انگلستان مورد تائید قرار گرفت.

    حضور خریداران ماهر
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور بازدیدکنندگان بازارهای در حال رشد آسیای جنوب شرقی را گرد هم می آورد. در نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور2018، 15000 تصمیم گیرنده، مالک کشتی، سازنده کشتی و بسیاری از فعالان کلیدی کشتیرانی و دریانوردی را در مدت ٣ روز ملاقات خواهید کرد.

    دارای تائیدیه
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور یک نمایشگاه بین المللی تایید شده است که توسط شورای گردشگری سنگاپور و سازمان بنادر دریایی سنگاپور پشتیبانی می شود.

    برگزاری کنفرانس های پربار
    کنفرانس نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور افراد مهم تاثیرگذار از بخش های دریا و فراساحل در موضوعات مالکیت کشتی، فراساحل، قایق های تجاری و فناوری را شامل می شود.

    مکان شکل دهی ارتباطات
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور محلی مناسب برای تصمیم گیران جهت ایجاد ارتباطات کاری از طریق مراسم های تدارک دیده شده همچون مهمانی افتتاحیه است.

    برگزاری توسط Reed Exhibitions
    نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور همتای نمایشگاه بزرگ دریانوردی اندونزی و Kormarine است و هر سه رویداد توسط Reed Exhibitions بزرگترین سازمان دهنده نمایشگاه در جهان، برگزار می شوند.


    موضوعات:
    LNG
    فراساحل
    کشتی سازی و دریانوردی
    قایق های تجاری

    محصولات:
    سیستم های کمکی پیشرانه
    سیستم های حمل و نقل بار
    الکترونیک و مهندسی برق
    فناوری دریایی
    خدمات دریایی
    فناوری بندر و لنگرگاه
    سیستم های پیشرانه، یدک کش ها
    لوازم و تجهیزات کشتی
    تجهیزات عملیات کشتی
    شرکت ها و کارگزاران کشتی
    صنایع کشتی سازی و تعمیر کشتی
    مالکیت کشتی
    سایر موارد

    آمار و ارقام نمایشگاه صنایع دریایی سنگاپور (APM):
    این رویداد در سال 2014 با موفقیت های زیر برگزار شد:

    21000 متر مربع فضای نمایشگاهی ( ٦ سالن)
    حضور ١٥١٨ شرکت از 60 کشور جهان
    ١٤٢٣٩ بازدیدکننده از ٦٤ کشور ( ١١٪ افزایش نسبت به سال 2012)
    ١٦ پاویون رسمی
    ٥١ سخنرانی، ٤٩ نشست و معرفی محصول
    ٤٥ انجمن برجسته تجاری

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت