معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد

نمایشگاه کتاب تهران میزبان «روز لرستان»

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ویژه‌برنامه «روز لرستان» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

نمایشگاه کتاب تهران میزبان «روز لرستان»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ،ماشاالله امان الهی بهاروند با اشاره به این خبر، اظهار داشت: قرار است نمایشگاه کتاب تهران هرروز به نام یک استان اختصاص داده شود که برای این منظور 10 استان انتخاب‌شده است.

    وی بیان کرد: برنامه ویژه «روز لرستان» در 23 اردیبهشت برگزارشده که در این روز غرفه‌هایی از آثار فرهنگی، هنری و تولیدات مربوط به صنایع‌دستی استان نمایش داده می‌شود.

    معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در این روز برنامه‌هایی در حوزه کتاب از قبیل برگزاری تور نمایشگاهی، برپایی نشست‌های تخصصی، سخنرانی، نقد و رونمایی از کتب استان و دعوت از مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

    بهاروند هدف از برگزاری برنامه روز لرستان در نمایشگاه کتاب تهران را معرفی ظرفیت‌های لرستان به دیگر استان‌ها دانست و گفت: به دنبال این هستیم که با تشکیل کارگروهی در استان زمینه حضور دانشجویان و نهادهای فرهنگی در این روز را فراهم آوریم.

    وی همچنین از برگزاری هفته فرهنگی لرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: برای برگزاری این برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منطقه آزاد ارس را در نظر گرفته بود که استانداری لرستان پیشنهاد داد این برنامه در تهران برگزار شود.

    معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هفته فرهنگی لرستان احتمالاً تا شهریور امسال برگزار خواهد شد، افزود: در برنامه هفته فرهنگی لرستان غرفه‌هایی از آثار هنرمندان و تولیدات استان به‌ویژه در حوزه صنایع‌دستی ایجاد خواهد شد.

    بهاروند اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دنبال برگزاری جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در شهر خرم‌آباد بوده که اگر هماهنگی‌های لازم انجام شود این برنامه در تابستان امسال اجرا خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت