معاون گردشگری اردبیل اعلام کرد

دعوت از بخش خصوصی جهت اجرای برنامه‌های اردبیل در نمایشگاه گردشگری

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از جلب مشارکت شرکت‌های دارای مجوز جهت اجرای برنامه‌های این استان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

دعوت از بخش خصوصی جهت اجرای برنامه‌های اردبیل در نمایشگاه گردشگری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری فارس ، قادر تقی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نظر داریم مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دارای مجوز برگزاری نمایشگاه را برای اجرای برنامه‌های این استان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران جلب کنیم.

    وی افزود: شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند در سامانه ستاد ایران  ثبت نام کرده و نسبت به مشارکت در برگزاری برنامه‌ها از جمله معرفی استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری اقدام کنند.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: غرفه 104 متری در این نمایشگاه برای استان اردبیل در نظر گرفته شده که می‌بایست با پیش زمینه باغ ایرانی طراحی شود و این مهم بر عهده شرکت همکار و مجری خواهد بود.

    تقی زاده اضافه کرد: در سالن گردشگری غذا، غذاهای بومی محلی استان هم آموزش داده شده و هم معرفی می‌شوند و هر چند تامین غرفه در دست پیگیری است اما در صورت عدم توفیق، شرکت مجری باید نسبت به تامین غرفه اقدام کند.

    وی با بیان اینکه برای معرفی بازی های بومی محلی می بایست هیئت ورزش های بومی محلی و اداره کل ورزش و جوانان استان با این اداره کل مشارکت کنند، تصریح کرد: از سویی سازه آلاچیق عشایر، نوع پوشش، غذاهای سنتی، نحوه زندگی و صنایع دستی عشایر شاهسون نیز معرفی خواهد شد.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گروهی از کودکان اردبیلی در سالن گردشگری کودک با لباس محلی حضور یافته و با شعر، موسیقی و سرود استان اردبیل را معرفی خواهند کرد.

    تقی‌زاده افزود: آلاچیق در فضای باز و غرفه های غذا و کودک در فضای بسته است و در سالن 38 نیز ادارات کل حضور دارند؛ در عین حال سالن مجزایی برای برنامه های موسیقی پیش بینی شده است.

    وی بیان کرد: برای اسکان 10 نفر از گروه موسیقی و سه نفر از کارکنان اداره کل هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و برای اسکان گروه‌های موسیقی سنتی، آشیخلار و حرکات نمایشی ضروری است برخی دستگاه‌ها همکاری و مشارکت کنند و یا شرکت مجری هزینه اسکان را تامین کند.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه عمده مسئولیت شرکت مجری، طراحی غرفه، اسکان و پذیرایی از گروه های موسیقی است، اضافه کرد: انتظار می رود شرکت ها در سامانه ثبت نام و نرخ پیشنهادی خود را مطرح کنند که در مقابل اداره کل نیز اوراق خزانه در اختیار شرکت قرار خواهد داد.

    تقی زاده با بیان اینکه این نمایشگاه از سه تا شش بهمن ماه برگزار می شود، گفت: در صورتی که حداقل سه شرکت ثبت نام کنند از بین آن ها یک مورد انتخاب خواهد شد و پیش بینی می شود شرکت های متعددی اعلام آمادگی کنند.

    وی تاکید کرد: 70 شرکت خارجی و 430 شرکت داخلی از 31 استان در 14 سالن و در فضایی به وسعت 40 هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند که از مدیران اجرایی استان، بخش خصوصی و مردم دعوت می شود از بخش های مختلف آن بازدید کنند.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه زمان برگزاری برنامه های استان اردبیل در روز اول و سوم بهمن ماه تعیین شده است، اضافه کرد: آژانس های گردشگری استان نیز می توانند تور بازدید برای این نمایشگاه تدارک ببینند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت