حضور شرکت های آلمانی، ایتالیایی، چینی، ترکیه ای و تایوانی در نمایشگاه های تهران

عصر نمایشگاه- سه نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری،توسعه کسب وکار و خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون امروز با مشارکت شرکت هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین، ژاپن، ترکیه، کره جنوبی و بلژیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

حضور شرکت های آلمانی، ایتالیایی، چینی، ترکیه ای و تایوانی در نمایشگاه های تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از  ایرنا، حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و عباس قبادی معاون این شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ها به همراه مسئولان صنفی ذیربط حاضر بود.

    ** نمایشگاه مبلمان اداری
    هفتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری، زمینه مشارکت تعداد 75 شرکت داخلی و 12 شرکت خارجی را فراهم ساخته است.
    شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه از سه کشور ایتالیا، چین و تایوان هستند و در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 14 هزار و یکصد متر مربع تازه ترین دستاوردهای خود را عرضه کرده اند.
    تولیداتی در زمینه انواع صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری، مبلمان و دکوراسیون اداری، اتوماسیون اداری و نرم افزارهای مرتبط توسط شرکتهای داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده است.

    ** نمایشگاه توسعه کسب وکار
    تعداد 40 شرکت داخلی و چهار شرکت ترکیه ای در فضای نمایشگاهی به وسعت پنج هزار و 500 مترمربع در نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب وکار حضور دارند.
    حاضران در این نمایشگاه شیوه های فعالیت در زمینه خدمات مدیریتی و استارتاپ های مدیریتی و نیز آخرین نوآوری هایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارایه می دهند.

    ** نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون
    هشتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون نیز که حضور تعداد 193 شرکت ایرانی و 19 شرکت خارجی را فراهم ساخته سومین نمایشگاه افتتاح شده امروز بود.
    پیش از این شمار شرکت های ایرانی و خارجی حاضر در این نمایشگاه از سوی مجری 385 شرکت برآورد شده بود، اما امار قطعی اکنون 212 شرکت اعلام شد.
    شرکت های خارجی در این نمایشگاه از هشت کشور آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، ژاپن، چین، فرانسه و کره جنوبی حضور یافته اند.
    وسعت این نمایشگاه بیش از 20 هزار و 800 مترمربع ذکر شده که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع دکوراسیون نمایشگاهی، هوشمند سازی، کاغذ دیواری، دیوار پوش، کفپوش، پرده، سنگ، رنگ های دکوراتیو، دکوراسیون نمایشگاهی، طراحی سازه و طراحی دکوراسیون داخلی، نما و محوطه و ساختمانهای پیش ساخته را به معرض نمایش گذاشته اند.
    براساس برنامه، این نمایشگاه ها تا روز یکشنبه 24 دی ماه جاری فعالیت دارند و متخصصان به همراه دوستداران صنایع مزبور می توانند در مدت برپایی از ساعت 9 صبح تا 17 بعداز ظهر از آنها بازدید بعمل آورند.
    به گزارش ایرنا شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا ، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی بستر وزمینه مناسبی را از طریق برپایی نمایشگاه های تخصصی و بین المللی برای تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی فراهم ساخته است.
    براساس برنامه ریزی به عمل آمده، شرکت های حاضر در نمایشگاه ها علاوه بر عرضه و نمایش توانمندیها، امکان مبادلات تجاری، سرمایه گذاریهای مشترک و بین المللی خود را در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران توسعه می بخشند.
    شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در سال 1338 تاسیس شد و در سال 1346 فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی و اداری آغاز و در سال 1348 نخستین نمایشگاه بین المللی با نام نمایشگاه آسیایی به مدت 21 روز و با حضور 33 کشور برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت