قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد

افزایش استقبال کشورهای اروپایی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب

عصر نمایشگاه- قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از افزایش استقبال کشورهای اروپایی برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب خبر داد.

افزایش استقبال کشورهای اروپایی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،امیر مسعود شهرام نیا گفت: امسال استقبال  کشورهای اروپایی گسترده بوده و علاقه مندی ناشران به حضور در این نمایشگاه زیاد است.

    وی با بیان اینکه تعداد 160 غرفه بزرگ برای بخش بین الملل در نظر گرفته شده است افزود: این آمار مربوط به ثبت نام اولیه است و پس از ثبت نام نهایی آمار دقیق ارائه می شود.

    شهرام نیا گفت: مهمان ویژه امسال کشور روسیه است که با تعداد قابل توجهی از نویسندگان با غرفه های بزرگ و برنامه های متعدد حضور خواهد داشت و ایتالیا نیز چون مهمان دوره آینده است، امسال با برنامه های گسترده ای نیز حضوردارد.

    وی افزود: کشورهای منطقه، حاشیه خلیج فارس، عراق، افغانستان و برخی کشورهای آسیای میانه استقبال خوبی از این دوره نمایشگاه کرده اند.

    قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه ثبت نام اولیه از ناشران انجام شده است و تا این مرحله بیش از 2600 ناشر داخلی ثبت نام کرده اند گفت: تعداد دقیق ناشرانی که غرفه دار خواهند بود منوط به این است که تشکل های نشر و کمیته های  ناشران داخلی ثبت نام ها را تایید کرده باشند که بر مبنای آن تخصیص متراژ غرفه را تعیین کنند.

    شهرام نیا افزود: در بخش بین الملل گاهی نماینده ای از چند صد ناشر یا چند ده ناشر نمایندگی می گیرد که تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان 130 مجموعه از 35 کشور مختلف بوده است که این 130 مجموعه نشر، ناشران متعددی را نمایندگی می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت