برگزاری جشنواره غذا دبی

عصر نمایشگاه- جشنواره غذا دبی از ۳ الی ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

برگزاری جشنواره غذا دبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,جشنواره غذا دبی تنها رویداد واقعی غذا در منطقه خاورمیانه به شمار می آید که در سراسر شهر دبی برگزار می شود. این جشنواره که به طور سالیانه برگزار می شود از شهر دبی به عنوان مقصد آشپزی و صنایع غذایی تجلیل می کند. این جشنواره، مجموعه ای از رویدادها و تبلیغات مربوط به غذا را ارائه می نماید و عرصه صنایع غذایی، شخصیت ها و تجربه های در سطح جهانی منحصر به فرد این صنعت دبی را مورد توجه ویژه قرار می دهد. این جشنواره تنوع، نوآوری و ماهیت چند فرهنگی صنایع غذایی دبی را ترویج می کند- از غذاهای آشپزهای ٥ ستاره تا رستوران ها و کافه های روزانه برای همه نوع بودجه؛ برندهای بین المللی تا عرصه رو به رشد ایده های غذاهای خانگی که از دستور غذاهای سنتی اماراتی و ذائقه 200 ملیت مختلفی که در شهر دبی زندگی می کنند، الهام گرفته اند. جشنواره غذا دبی توسط موسسه مسئول برگزاری جشنواره ها و خرده فروشی دبی (DFRE) و آژانس وزارت گردشگری و بازاریابی تجاری دبی برگزار می شود. این جشنواره، مجموعه برنامه ها و فعالیت هایی را که از یک ماه پیش از برگزاری این جشنواره برنامه ریزی شده اند، به نمایش می گذارد و بیش از1000رستوران و 30 سرآشپز مشهور که تنوع، نوآوری و ماهیت چند فرهنگی صنایع غذایی دبی را به نمایش می گذارند، در این جشنواره شرکت می کنند.

    رویدادهای جشنواره غذا دبی2018:
    بیچ کانتین:
    رستوران مشهور بیچ کانتین واقع در ساحل کایتبیچ مقدم هزاران علاقمند به غذا را که از خوردن غذا و رویدادهای سرگرم کننده در طول برگزاری جشنواره غذا دبی لذت می برند، گرامی می دارد. رستوران بیچ کانتین، حضور سرآشپزهای مشهور مختلف، ایده های رستوران هایی با غذاهای خانگی، و مجموعه عظیمی از فعالیت های مناسب تمام اعضای خانواده را ارائه می نماید. رستوران بیچ کانتین علاوه بر سرگرمی های غذایی، برنامه ها و سرگرمی های روزانه ای از جمله کلاس های بدنسازی و نمایش های شبانه میکروفون آزاد در فضای باز، تا بازارهای کشاورزان و محوطه های بازی کودکان را ارائه می نماید.

     

    هفته رستوران دبی:
    در افتتاحیه هفته رستوران دبی، 30 رستوران از بهترین رستوران های شهر دبی منوی ٣ وعده ای خود را با قیمت های استثنایی ١٨٩ درهم امارات برای هر نفر ارائه می نمایند.

     

    غذا خوردن با سرآشپزهای ستاره:
    رویدادهای شام "غذا خوردن با سرآشپزهای ستاره"، فرصت غذا خوردن با سرآشپزهای مشهور و لذت بردن از منویی که به طور ویژه به مناسبت این جشنواره ارائه می شود را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

     

    میز بلند و طولانی دبی:
    از فرصت لذت بردن از یکی از بزرگترین تجربه های غذا خوردن در کنار نخستین میز بلند و طولانی که در امتداد بلوار محمد بن رشید در مرکز شهر دبی طراحی می شود، نهایت استفاده را ببرید.

    این رویداد از 1000 میهمان دعوت می نماید تا از میان ٦ غذای ویژه انتخاب کنند.

    مجموعه کلاس های تخصصی:
    جشنواره غذا دبی، کلاس های تخصصی سرآشپزهای داخلی و بین المللی را در مدرسه آشپزی دبی و هنرهای تکمیلی برگزار می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت