حمایت انجمن نگهداری و تعمیرات ایران از نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل بندر عباس

عصر نمایشگاه-حمایت انجمن نگهداری و تعمیرات ایران از نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل بندر عباس حمایت می کند.

حمایت انجمن نگهداری و تعمیرات ایران از نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل بندر عباس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», حمایت انجمن نگهداری و تعمیرات ایران از نخستین نمایشگاه بین المللی لجستیک و حمل و نقل بندر عباس حمایت می کند.
    اهداف انجمن نگهداری و تعمیرات ایران
    بر اساس مفاد اساسنامه انجمن، منطق طراحی در پیکربندی‌های تشکیلاتی، تفکر حاکم بر تشکل‌های علمی و حرفه‌ای و استمرار بخشیدن به ارزش‌های فرهنگی و علمی، برخی از اهداف استراتژیک و فعالیت‌های عمده انجمن را می‌توان به شرح زیر بیان نمود:
      1- ایجاد زمینه‌های مساعد و برقراری ارتباط با نهادهای رسمی و قانونی، مراجع دولتی، ملی، مقننه، قضایی، مجریه و مؤسسات دولتی و خصوصی در قالب مقررات قانونی و جلب توجه و پشتیبانی آنان در جهت نیل به اهداف انجمن.
      2- همکاری با سازمان‌های دولتی و وابسته به دولت و مؤسسات ملی و ارگان‌های رسمی از طریق ارائه نظرها و گزارش‌های کارشناسی و توصیه‌های فنی و قانونی، در تهیه و تدوین قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های اجرایی و اقتصادی مرتبط با « نظام‌های نگهداری و تعمیرات » .
      3- همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی در زمینه‌ ارزیابی و بازنگری طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های علمی موضوع فعالیت انجمن.
      4- اشاعه فرهنگ « نظام‌های نگهداری و تعمیرات نوین » .
      5- ایجاد روابط حسنه و تسهیلات بین اعضاء انجمن برای همکاری مشترک بین آن‌ها در زمینه‌های مختلف.
      6- سعی و اهتمام در ترغیب مراکز و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی به رعایت استانداردهای صنعتی، دانش فنی و تکنولوژی روز جهت نگهداری و تعمیرات دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات مورد بهره‌برداری.
      7- کوشش و برنامه‌ریزی در جهت ارتقاء سطح کیفی و دانشی فرهنگ « نظام‌های نگهداری و تعمیرات » در کشور از طریق تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی و تخصصی جهت شرکت‌ها، انتشار کتب و نشریات فنی و تخصصی، توسعه و تشویق فعالیت‌های پژوهشی.
      8- بررسی تاًثیر نظام‌های « نگهداری و تعمیرات » بر روی وضع اجتماع و محیط زیست و آشنا کردن جامعه با محاسن استفاده از نظام‌های « نگهداری و تعمیرات نوین » .
      9- کوشش در جهت همکاری متقابل با مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی و ایجاد ارتباط بین متخصصان این رشته به منظور همکاری و تبادل افکار.
      10- ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی فنی (سیستم اطلاعات فنی و بانک‌های اطلاعاتی) و فراهم کردن تسهیلات لارم برای تبادل و گردش اطلاعات و تجربیات بین اعضاء و انجمن و سایر تشکل‌ها (انجمن‌ها، کانون‌های صنفی و تخصصی و آموزشی و ...) و مؤسسات و سازمان‌های آموزشی و تحقیقاتی داخلی و خارجی مرتبط با فعالیت‌های انجمن از طریق:
    تهیه هرگونه اطلاعات و نشریات لازم مربوط به « نگهداری و تعمیرات » برای استفاده اعضاء انجمن و سایر انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی.
       تاًسیس کتابخانه، انتشار کتب و نشریات فنی، تخصصی و مفید و گزارشات و خبرنامه‌های ادواری.
      ایجاد ارتباطات علمی و تخصصی با انجمن‌ها و مجامع علمی بین‌المللی.
    برگزاری گردهمایی‌های علمی و تخصصی در سطوح داخلی و خارجی مرتبط با « نت ».
       گردآوری آمار و اطلاعات در باره آخرین پیشرفت‌های علمی و فنی در زمینه فعالیت‌های « نت » و نشر آن‌ها و جلب توجه اعضاء نسبت به این پیشرفت‌ها.
      11- بازآموزی مهندسین شاغل واحدها با دوره‌های کوتاه مدت و میان مدت مرتبط با « نت ».
    ضمناً هریک از فعالیت‌های ذکر شده که احتیاج به اخذ مجوزهای لازم از مسئولین ذیربط داشته باشد، با کسب مجوز، رعایت شرایط و موارد قانونی اقدام خواهد شد.
    این نمایشگاه از تاریخ 23 الی 26 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی بندر عباس برگزار می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 021-88644738-9 و  وب سایت www.ama_fair.com مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت