معاون استاندار مازندران بیان کرد

برگزاری نمایشگاه منطقه ای عفاف و حجاب در آمل

عصر نمایشگاه- نمایشگاه منطقه ای عفاف و حجاب در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی همزمان با هفته آخر اردیبهشت در آمل برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه منطقه ای عفاف و حجاب در آمل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از رسا ،احمد منفرد، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل امروز در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با بیان این که حجاب و پوشش مناسب و فرهنگ سازی در راستای تحقق آن به بیان و گفتار صورت نمی گیرد، گفت: وقتی برای زن حجاب را مطرح می کنیم تلقی چندگانه ای برای آنان که درستی از آن ندارند یا نمی خواهند داشته باشند مطرح می کنند که مغایر دستورات دین مبین اسلام است.

    وی تصریح کرد: زن موجود ارزشمندی است و مقام مادر به جایی ارتقا پیدا می کند که بهشت زیر پای مادران است.

    فرماندار ویژه آمل با بیان این که حضرت فاطمه الزهرا(س) الگوی ارزشمندی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است، گفت: زنان همپای مردان در تمام صحنه ها حضور دارند که در دفاع مقدس نیز خواهران بسیاری به مقام والای شهادت رسیدند و رشادت های ارزنده ای خلق کردند.

    معاون استاندار مازندران افزود: در شکل گیری قیام و نهضت زنان جایگاه بی بدیلی داشتند که این قشر فرهیخته اثرگذاری شاخصی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

    وی ادامه داد: زنان در دوران انقلاب اسلامی هم حضور داشته و هم سایر اعضای خانواده را در این راستا بسیج کردند و این امر در دوران دفاع مقدس نیز استمرار داشته است.

    منفرد تصریح کرد: امروز نیز دختران ما در عرصه های علمی و اجتماعی به نحو مطلوب و مناسبی میدان دار هستند و تلاش های والایی صورت می دهند که امید داریم این روند در تمام امور تسری پیدا کند و این عزیزان در همه مناصب و مشاغل حضور داشته باشند.

    فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: زنان به عنوان افرادی فرهیخته با قابلیت های بالایی هستند که دین مبین اسلام به آن توجه دارد اما در جوامع غربی و سکولار این نگاه دارای تفاوت کلی است.

    معاون استاندار مازندران ادامه داد: زنان باید در جامعه به گونه ای حضور پیدا کنند که همه قابلیت هایشان به عنوان انسان ظهور داشته باشد که نیاز به مصون سازی دارند و حجاب این کار را صورت می دهد.

    وی با بیان این که برگزاری نمایشگاه ها و کارهای فرهنگی در راستای تبیین این جایگاه است، گفت: حجاب یک پوشش نبوده بلکه فرهنگی متعالی و گرانقدر است که بخشی از آن متوجه مردان می شود.

    منفرد با اشاره به این که نمایشگاه حجاب و عفاف همزمان با هفته آخر ماه اردیبهشت برگزار می شود، افزود: در کنار مازندران از دو استان دیگر هم حضور پیدا می کنند تا بتوانند تنوع پوششی خود را ارائه دهند.

    فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: کارگروه هایی در راستای برگزاری باشکوه نمایشگاه برگزار می شود تا بتوانیم با نتیجه خوبی کار را پیش بریم که همه تمهیدات لازم صورت گیرد تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.

    زینب سلطانی، مدیر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل نیز اظهار داشت: کارهای جدیدی در سطح استان مازندران در حوزه بانوان صورت گرفت که از جمله آن پخش مجموعه سی دی حجاب دانشجویی، مجموعه فرهنگی طلایه داران عفاف و حجاب، کارناوال حجاب و دیگر اقدامات بوده است.

    وی تصریح کرد: همزمان با نمایشگاه حجاب و عفاف، نمایشگاهی از دستاوردهای زنان توانمند و در کنار آن معرفی مد و لباس ایرانی و اسلامی نیز ارائه می شود.

    سلطانی افزود: دعوت از طراحان استانی و کشوری برای حضور در نمایشگاه صورت گرفته است و محصولات فرهنگی نیز ارائه می شود.

    مدیر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل ادامه داد: غرفه مشاوره مذهبی در نمایشگاه راه اندازی می شود و آموزش دوخت چادر و بستن شال و روسری نیز همزمان با برگزاری نمایشگاه صورت می گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت