چند قدم مانده به رویداد خودرو قزوین

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ دی ماه در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع با حضور بیش از ۴۰ مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

چند قدم مانده به رویداد خودرو قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش، هادی طاهرخانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین بیان کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

    وی گفت: نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی از تاریخ 26 لغایت 29 دی ماه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع با حضور بیش از 40 مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: باتوجه به نیاز مردم، صنعت خودرو در جهان اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از جمله مولفه هایی است که می تواند موجب رونق اقتصادی کشورها گردد.

    طاهرخانی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت خودرو می تواند به عنوان یکی از شیوه های مهم در معرفی توانمندی های صنعت خودرو و صنایع وابسته قلمداد شود.

    وی عنوان کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصای می توان به ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخش های مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط، افزایش اطلاعات و ارائه توانمندی های متخصصان، اطلاع از سلیقه علاقمندان در این صنعت، استانداردهای موجود در صنعت خودرو سازی، برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز و غیره اشاره نمود.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: این نمایشگاه با حضور استان های تهران و مازندران و قزوین برگزار می شود و تولید کنندگان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

    طاهرخانی در پایان یادآور شد: ساعات بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما خواهد بود و بازدید علاقمندان و متخصصین این صنعت پررونق میتوانند از آخرین دستاوردهای آن در کشور بازدید نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت