در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود

کتاب‌های تازه طاهره ایبد در نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- طاهره ایبد که بنا دارد کار نگارش «مدرسه‌ عالی آدم‌سازی» را به اتمام برساند‌، از حضور چهار کتاب‌ چاپ اولی‌اش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

کتاب‌های تازه طاهره ایبد در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، مجموعه پنج‌جلدی طنز و فانتزی «چهار خانه و خاله کشمشی» و کتاب «غاغولی غول غاغولی» برای نخستین بار در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

    «نی نی خرسه» و «کوزه‌ای که تنها بود» از دیگر آثار این نویسنده‌اند که بناست در انتشارات سروش برای اولین بار در نمایشگاه ارائه شوند. «کوزه‌ای که تنها بود» از تصویرگری علی عطایی برخوردار است. اگرچه این کتاب در زمره آثار خلاقه محسوب می‌شود ولی بنا به گفته ایبد، کاری چندلایه است و نگاه تخیلی و اسطوره‌ای در لایه‌های زیرین آن نهفته است. آب، خاک و آتش شخصیت‌های اصلی این داستان‌اند.

    علاوه بر این این آثار چاپ اولی، طاهره ایبد از حضور احتمالی برخی از آثارش در نمایشگاه خبر داد.

    «گرگ گنده و ماهی خپله» و «بی بو بی بی بو» در زمره این آثارند که او امیدوار است به بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برسند. این کتاب‌ها که در رده آثار خردسال هستند بنا بود پیش‌تر توسط انتشارات چکه راهی بازار شوند اما براساس گفته نویسنده، این موسسه انتشاراتی هر دو این کتاب‌ها را که در زمره کتاب‌های تصویری هستند‌، برای انتشار در اختیار موسسه انتشاراتی علمی- فرهنگی قرار داده است.

    «پپه چپه» از انتشارات امیرکبیر که مجموعه دوجلدی طنز فانتزی و در زمره دیگر آثار این نویسنده است در کنار چهار جلد از کتاب‌های هزار تومانی این موسسه انتشاراتی از دیگر آثاری است که او امیدوار است به این نمایشگاه برسند.

    موسسه انتشاراتی امیرکبیر - شکوفه - بنا دارد صد کتاب شعر و قصه را در همکاری نویسندگان و شاعران کودکان منتشر کند. هر جلد از این کتاب‌های شعر یا قصه در 12 صفحه چهاررنگ ویژه کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» (کودکان پایه‌های اول تا پنجم دبستان) منتشر خواهد شد.

    محمود برآبادی‌، طاهره ایبد، سعیده موسوی‌زاده‌، زهرا موسوی، خاتون حسنی‌، جعفر توزنده‌جانی‌، افسون امینی، علی باباجانی‌، کبری بابایی‌، محسن قدیرمحسنی و رودابه حمزه‌ای از نویسندگان و شاعران فعال در این پروژه فرهنگی هستند. مصطفی رحماندوست هم مدیریت این پروژه را بر عهده دارد و جمعی از تصویرگران با آن همکاری دارند.

    طاهره ایبد این روزها مشغول به اتمام رساندن کار نیمه‌تمامی است که «مدرسه عالی آدم‌سازی» نام دارد و بناست توسط انتشارات علمی- فرهنگی راهی بازار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت