با حضور معاون استاندار:

نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو در قزوین گشایش یافت

عصر نمایشگاه- در مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قعطات یدکی در قزوین گشایش یافت.

نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو در قزوین گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، سه شنبه شب در مراسمی باحضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی، علی اکبر کبیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

    درنهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی که تا 29 دی ماه به مدت چهار روز برپاست 40 مشارکت کننده شامل تولید کنندگان قطعات خودرو، لواز جانبی و قطعه ساز و نیز نمایندگی های مجاز انواع خودروهای سواری آخرین تولیدات خود را در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

    هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در حاشیه مراسم افتتاح گفت:باتوجه به نیاز مردم، صنعت خودرو در جهان اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از جمله مولفه هایی است که می تواند موجب رونق اقتصادی کشورها شود.

    وی یادآورشد: برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت خودرو می تواند به عنوان یکی از شیوه های مهم در معرفی توانمندیهای صنعت خودرو و صنایع وابسته قلمداد شود.

    طاهرخانی تصریح کرد: با برپایی نمایشگاههای تخصصی در صنعت خودرو می توان با ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخشهای مرتبط با خودروهای سواری و قطعات وابسته، زمینه افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت را فراهم و به ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده کمک کرد.

    وی گفت: مشارکت کنندگان نمایشگاه از استان های قزوین، تهران و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

    نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان و متخصصین دایر است.

    فرخزاد: توسعه فضای نمایشگاهی در قزوین ضروری است

    علی فرخزاد  معاون عمرانی استانداری قزوین در حاشیه این نمایشگاه اظهارداشت: استان قزوین ظرفیت های خوبی در صنعت قطعه سازی دارد و برپایی نمایشگاههای تخصصی در این حوزه می تواند به معرفی این واحدها کمک کند.

    وی افزود: این نمایشگاهها میتواند با شناساندن ظرفیتها زمینه جذب سرمایه گذاری بیشتر را در استان مهیا کند.

    بستر حضور شرکت های خارجی را مهیا کنیم

    معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: باید زمینه و بستر حضور شرکت های خارجی را هم در این گونه نمایشگاهها فراهم کنیم و این کار مستلزم توسعه فضای مناسب نمایشگاهی است.

    فرخزاد اضافه کرد: برپایی نمایشگاههای تخصصی را باید بیشتر کنیم تا در کنار عموم مردم که بخشی از نیازهای خود را در نمایشگاه دیده و تامین می کنند فضای مناسبی برای تبادل دیدگاههای تخصصی هم فراهم کنیم تا کارشناسان هم از این رویداد بهره مند شوند.

    معاون عمرانی استانداری قزوین با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه تصریح کرد: برخی از نمایشگاهها مانند بهاره، خودرو، لوازم خانگی با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه می شود و ما باید در توسعه فضای نمایشگاهی به موضوع پارکینگ و خدمات رفاهی هم فکر کنیم تا رضایت بازدیدکنندگان فراهم شود.

    در اولین روز نمایشگاه تخصصی خودرو استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت